i ningú diu res de demá??

not

Totalwind Legend
que passa teniu fred?, esteu abraçats a les estufes?

demá sembla que tindrem juerga a la costa central no??

90+5.2???[heavy]

windfinder es molt optimista. A vuere que passa a part de fer fred.

superforecast_spain_costa_brava15.png

home, doncs pinta bé la previsió a la vostra zona, nosaltres a qui dalt, hem navegat dilluns a la tarda, (va entrar tard, però va estar bé per treure la pols a la manta i fer una mica de slalom, dimarts va ser el millor dia, jo vaig sortir amb 97 lts i 6,0 i ahir nova sessió de slalom a tope)

avui res de res segons la previsió i demà divendres sí que sembla que bufarà. (tot i que aquesta me la perdré. [muro] )

Caldrá que es compleixi i veure lo aponentat que entri.. si es molt no es pot navegar en condicions..

Caram quina sort aqui ahir va bufar per formula pero no vaig poder, estava acabant feines per lluirar avui [risas] ! fresqueta no? a malgrat 2º ara...

9º a Castelldefels i aqui mestral aponentat fluixet, es va poder navegar dilluns al migdia pero 45min. despres es va cagar.

Bueno mini-sesió al migdia, s'ha quedat navegant. Jo he fet 1h. amb 8,5 i 134 tot i que les ratxes ariibaben a 18 nussets. No em donava temps a sortir a cambiar de vela o sigui que ha tocat apretar les dents.

Company el vent ara entra a les 12:00 i s'acaba a les 17:00, s'ha d'estar molt atent i ser posible a puestuuuuuuuuuuuuuuu.

Molt bon dia aqui dalt també! hem navegat al principi cap a la 1 una mica forts jo amb 8.5 i enrike amb 7. I desseguida ell amb 5.8 i jo amb 7 (like de cabres)... jo dira que ratxes entre 18-22 a dins.

Avui un bon test de la slalom amb condicions fortetes, l'ha probat el colega que te isonic y vela camber i l'hi ha semblat que anava millor la manta amb NCX no cam per el chopy.

A les 4 s'ha aponentat i no era massa bo.

Lo millor de tot m'han regalat una aleta suuuuuperrrr per la manta!!! [big-laugh]

Si si moooolt bona sesio avui a Malgrat

Y no veas cuanto viento aguanta la manta 110 y NCX de not!!!! un material de primera!!!!!

Cuando empezó a ponerse fuertecillo le dejé su 110 y la NCX 7m de not (menudo maquina) y cogí mi tabou 3S 107L y una pedazo una ezzy 5.8m que me dejó not.

Muy buena sesion con 107L y 5.8m, a veces algo pasado de tabla.

not justo cuando te fuiste pegó un bajon asi que pillamos el mejor rato de viento [platano2]

Por cierto, no os creas lo de que le han regalado una aleta [smiley_1140.gif]

Je je tengo que probar mas esa aleta, pero vaya(cuando quieras te la devuelvo pasado el verano o asi.. [roto2gay.gif] ), creo que esa aleta es una rs7, no? y tiene que ser 41 y no 40. Por debajo de 41 es la sl7 (creo).

He preguntado por ella, a select a ver cual es su homologa de este año o el anterior.(diria que s11 slam i por encima de 41 s11 race) Pero probablemente mejor 39. No se hoy hubiese tenido que porbar la 35 tambien. Sguro que si controlas spin out vas mas pegado y mas rapido.

De todos modo una buena sesion! aunque solo corriamos sobre los 25nudos segun el gps. No veas para llegar a los 30 que cuentan algunos.(yo ya pensaba que me mataba [qmeparto] [qmeparto] )

Lo frustrante, solo consegui 3 trasluchadas enteras en toda la tarde [fcp]

Por cierto ya diras que te ha parecido la tabla... facil no? no parece tan grande....

EN fin otra mas al saco!

sobre los 25? eso no es una medida, hay que decir la velocidad, yo hay veces que llego por ejemplo en los primeros bordos a 23.85 y ya no soi capaza de superarlo.
Superar uno o dos nudos cuesta mogollon.
Por cierto yo mis medidas las hago siempre con el mismo material 134 y 8.5 con lo demas ya no me interesa la velocidad.

no pero luego dimos unos bordos con el otro chico que SI llevava el gps. A ojimetro.. [smilie=gayfight.gif]

Y que marcaba not? porque 25kn tampoco me lo creo yo!

¿Algun buen samaritano me alquila baratito por unos dias un GPS para pasarlo de vueltas con mi tabla de slalom? [ojos]

marcó 47.3 kmh, eso no se que es en nudos .. alrededor de 24-25 no?

Volver