i per el finde?? garbí de postres?

not

Totalwind Legend
Com ho veieu? en molina parla de nubols (igual que avui que fa un dia radiant)...

els mapes wind guru marquen la garbinada molt al nord

previ.jpg

meteosim una cosa mes general...

display_map.php

caldrá seguir-ho pero dissabte i/o diumenge potser navegarem!

salute sort i espelmes al Sant Garbí!

Jo no em moure per que tinc una setmana lliure per endevant, o sigui que si entra a Castas be, si no paelleta.

Homeeeeee, si cada vegada que no hi ha prou vent et fots una paelleta.... [risas] et posarás pitjor que jo..... [meparto]

ei de bon rotllo! [saludo]

Aixo ja ho vem discutir en el post "Formula o paellita" t'enrecordes? ja ja ja si no hi ha prou vent, lo millor; PAELLITA
[smilie=gayfight.gif]

si si pero el factor pallita/vent necessari per planejar es directament exponencial.... [roto2rie.gif]

al menys en el meu cas... [egipto.gif]

Tu tranki home, que si hi ha prou vent per montar 5.8 no vindra de una o dos paelletes.

Tinc ganes de navegar dissabte a Cabrera o Malgrat, però tinc por de que si s'ennuvola gaire no acabi d'entrar bé el garbí.

Bueno, ja ho veurem.

Això, això, que entri garbí ...........
Estarem atents a l'informació meteorològica que ens proporciona en Not cada cap de setmana.
Però de moment, jo em decantaria per port de la selva, encara que malgrat
si entra una mica mes del que indiquen les previsions, pot ser una bona opció.
que penseu?, us animeu?

a port es navega amb garbí?

potser millor sant pere no? jo segur que hem quedo per malgrat, pero si hagues de triar potser sant pere o palamos seria una bona opcio...

Salut!

Doncs informa'ns de bon matí.
Sinó Sant Pere ................
Encara que Malgrat es mes a prop, i hi ha mes possibilitats de trobar algú conegut.

A Port el garbi es de terra i crec que no entra molt subint.

el diumenge jo em podria escapar a Malgrat, encara no he provat el spot, sempre que quedeu tinc compromissos, pero el diumenge no tinc res [smilie=gayfight.gif] i espero [windsurfing.gif]

Doncs sembla que hi ha bona previ per demà a Malgrat. Jo m'ho plantejo com a primera opció, qui més s'apunta?

esperem que no es desfasi per els no-pros..... [smilie=gaydude.gif]

crec que la millor opcio per dema sera palamos, sant antoni de calonge i/o platja d'aro! jo anire per aqesta zona

Not, ens passaràs demà el parte de Malgrat? Si no m'entra el garbí a Cabrera i pinta bé a Malgrat, vaig cap allà segur! Jo ho decidiré cap a les 10h o les 11h. A veure si coincidim uns quants....

Gràcies

Volver