i per el finde?? garbí de postres?

Sé que l'estic cagant, perquè deu estar entrant bé a Malgrat, però a aquesta hora, per mi, és massa tard per sortir. Provarem la setmana que ve.

Després d´anar a St. Pere, Palamós es pot dir que a sigut un gran dia de Garbi, i a sobre al costat de casa!!!

18 a Kastas flat water, Not crec que el busca aquest falla, a les 11 del demati ja hi havien 10 nussos de garbi pur i dur, gens aponentat.
Aixo si enboirat com una mala cosa, pero un bon dia per 7m tensat a mort i taula d'slalom i free-move

deu fallar a kastas el busca perque a estones (al menys fins la 1 a marcat hasta 3 nusos)

A malgrat expectacular!!! 4-5h amb 20 nusos i 5.8 tensat a muerte i per primera vegada per mi 100l casi tota la sesió!
Esta clar que necesito algo mes petit que 120 per aquests dies...no hi ha color.

Fern i amolines hem coincidit i aixó que no donavem massa per el dia... jo he estat a punt de sortir amb 8.5 al principi sort que no ho he fet perque ha passat de 9-11 a 20 de cop.

Trencant 0 i mar planet... alguns amb slalom y 7 mts.

En fi un dia per recordar! [platano]

per cert a baixat moolta gent de palamos que no hi feia res de vent...

un dia ben estrany...

gemma79 dijo:
Sé que l'estic cagant, perquè deu estar entrant bé a Malgrat, però a aquesta hora, per mi, és massa tard per sortir. Provarem la setmana que ve.

si que era un dia arriscat i de fet feia mandra....el diar era emboirat i no massa calid allí erem 3 o 4 veient 14 nusos i sense decidirnos a posar-nos a l'aigua. Al final un apreton a 19 i tots corent com bojos.

Després un cop a l'aigua el fred, la mandra tot s'blida [saludo]

Vinga! t'esperem a la propera!

Weeeeeiiii Felicitats als afortunats.

Qui no arrisca no pisca.

salvipardas dijo:
Weeeeeiiii Felicitats als afortunats.

Qui no arrisca no pisca.

Jo en tinc una de mes bona

"S'HA D'ESTAR AL PUESTOOOOOOOOOOOOOOOOOO"

felicitats, jo per fi ja he arreglat la taula de 135 l, m'ha costat pero ja la tinc pintada i tot ara em toca baixarla a la base, a veure quan fem una trobada... pero aviseu amb temps

Jo vull fer una reflexió (ejem...): acabem d'entrar en la millor estació de l'any per navegar... Són tres-quatre mesos que ens hi hem de posar a fons, saltar-nos olímpicament compromisos (tenim tot l'any per recuperar punts) i no perdre'ns ni una.

Així que a posar-nos Ja en marxa i a competir en dies navegats d'aquí a l'agost.

KAAAAANYAAAAAAA
[heavy] [heavy] [heavy]

Doncs si nois, ja heu vist a en not, al final ens en mullat, la meva primera del any .........
jo ahir vaig voler provar amb 90, però per ser el primer dia de l'any, al final vaig decidir anar
amb 122 i 6 metres suuuuuuuupertensats, gaire bé la varem tensar entre en fern, not i jo, jejejejejeje .....
a estones literalment volàvem, al final una molt bona sessió, agujetes, i una mica de fred per la boira.
La bruma era una mica terrorífica, no ens atrevíem a allunyar-nos gaire per si la cosa es complicava.
Altre cosa bona, es que vaig coincidir amb dos super-veterans, un de Manresa y altre de terrassa (eeeeeeeeeeey).
ja els havia vist abans per malgrat, però sempre es una alegria saber que el wind el practiquem els d'interior. [victory.gif]
al final, molt divertit i ja he estrenat el 2010, ara ja no podré parar fins al 2011

Vingueeeeeeeeeeeeee companysssss dema pluja pero dimarts garbinassuuuuu again

alextxell dijo:
Vingueeeeeeeeeeeeee companysssss dema pluja pero dimarts garbinassuuuuu again

esperem que si!!! ja estic impacient per tornar a probar la 100l!!

ep els partes no son molt alentadors de fet el unic que dona força 2/4 es meteocat..

Pero tan de bo!.. Pri-ma-ve-raaaaaaaaaaaaaa!!!!

Volver