Invasió de Color

salvi

Totalwind Hero
Sembla que d'un temps cap aquí el color va agafant terreny... Tornaran els colors fosforito que van protagonitzar el boom del windsurf als anys 80?

Taules:

Adjuntos

• 10-Victory.jpg
    10-Victory.jpg
    129,8 KB · Visitas: 1.195
  • 827.jpg
    827.jpg
    70,8 KB · Visitas: 1.195
  • angulo-boards-2010.jpg
    angulo-boards-2010.jpg
    92,8 KB · Visitas: 1.194
  • bic-core-148-08-zoom.jpg
    bic-core-148-08-zoom.jpg
    24,2 KB · Visitas: 1.193
  • images.jpeg
    images.jpeg
    3,5 KB · Visitas: 1.193
  • jp-news-boards.png
    jp-news-boards.png
    334,6 KB · Visitas: 1.196
  • pop_up_QW.png
    pop_up_QW.png
    213,7 KB · Visitas: 1.197
  • mistral-boards-windsurf-2010.jpg
    mistral-boards-windsurf-2010.jpg
    124,2 KB · Visitas: 1.193
Dons perfecte, pero las angulo no magraden y el disseny de las mistral pffff el pitjor que els he vist fer...

Ara be, les RRD com sempre molt currades!

Que visqui el colorit!

Si les RRD molt currades pero en dos temporades com que canvien tant el disseny ja es veuen antigues.
Jo es que soc mes de poca decoracio, la veritat es que lo que m'importa es que la taula funcioni be.

La verdad que el diseño de las mistral me parece cuutre cuutre

¿que os parece esta?

Es una freemove con dos aletas, tiene un rango de velas amiplisimo, segun ellos eso mejora el control al ir pasado.

La 90L de 3.7m - 6.7m
La 115L de 3.7m - 9.5m!!!
madd90.gif

Pues veus a mi les AHD poder son de les que mes m'agraden

mencanten els colors i els fosforitos!! de fet, quan em compro material, smpre miro que sigui llampan pq axins em tenen controlat!!

salvipardas dijo:
Molt cridaneres les HiFly... Per cert, ¿es poden comprar per aquí...? No em sona.

hola realment no hi ha molts llocs on trobar hiFly, no sé si el motiu pot ser que el distribuidor per espanya és francés (si més no em sembla que ho era).

la veritat és que mai he navegat amb cap taula hiFly i desconec el comportament.

Jo he vist algun Alemany que les porte, i per comrparles o be per cataleg o a França (Leucate i companyia).

avui me comprat l'anuari de la surf a vela!, i e vist quasi totes les taules, i me qedat parat dels colors que venen, son massa xules, igual que les F2

en general crec que aquest any els disenys gràfics han millorat força, encanvi trobo que les tabou han perdut bastant respecte l'any passat, especialment les 3S [crybaby.gif] tot i que en viu estan millor que en el catàleg.

ekualo dijo:
avui me comprat l'anuari de la surf a vela!, i e vist quasi totes les taules, i me qedat parat dels colors que venen, son massa xules, igual que les F2

Que tal l' anuari? val la pena o en falten la meitad de les marques?

Bufffffff espero que sigui millor que el de l'any pasat. Per cert no hi surtien la meitat de marques.

alextxell dijo:
Bufffffff espero que sigui millor que el de l'any pasat. Per cert no hi surtien la meitat de marques.
No se com seria el de l'any passat pero jo l'he comprat avui i m'ha desepcionat MOLT!!!!!
4€ a la basura!!!

La del 2009 online... perque us feu la idea. http://issuu.com/esportsdhivern/docs/surfavela_guia09

Es nomes la part de windsurf. Despres hi ha accessoris, Kite, roba, cursos, viatjes, catamarans, itot el que vulgueu relacionat amb l'aigua i que estiguin disposats a pagar la publicitat.

Al final surt un bonic volum amb forces pagines pero bàsicament es una guia de serveis i publicitat.

Volver