Ja he tornat. pregunta:Mastil + 60cm de allargador?

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
HOla companys , ja torno estar en linea ai a l'aigua , el diumenge passat he inaugurat la temporada d'hivern i vaig fer una sensió fantasticadespres de 4 mesos de sequera [fcp] [muro] [muro] amb la meva ahd de113 i la loft de6,2 , tenia un mono.. [goofy] [goofy] [goofy] Es pero que ens veiem a l'aigua
La questio es que tinc una vela secret sails que necessita un mastil de 3,70 ( que no tinc) la intenció es comprar-ne un,la pregunta es si li puc posar un allargador de 60 cm per que poder-lo utilitzar amb la vela de 5,3 que necessita un mastil de 4,30? no anira molt forçat?
Salutacions a tots
 
HOla , graciess per respondre.
JO tinc un mastil de 4.00 on poso la vela de 5,4 que va amb allargador de 30 ( o sigui el que recopmanen) el problema es que la secret no te variotop, per tant amb el de 4.00 hem queda llarg Puc anar pero malament , per aixo si amb el cde 3,70 li poso un allargador adequant potsert també em serveix per la 5,4. ( era per evitar trastejar un altre pal a mes de fer un canvi en una botiga per estalviar una mica de pasta.Respecte si sera sdm o rdm segurament sera un sdm, (dependent del preu , clar)JO crec, que com tu dius , haure de comprar un 3.70 i mantenir el de 4.00.
Salutacions
 
HOLA COMPANYS
Bé es el que pensava, doncs res a buscar un mastil de 3,70, que3 aconselleu SDM o RDM?. jo els altres que tinc son SDM , 4.00 i 4.60.
Salutacions
 
Volver
Arriba