Ja la tenim aqui (Campionat del Mon de Windsurf)

shernandez dijo:
joer, me encantaría pasar una semana allí navegando lo que se pueda, visitando esa zona tan bonita, viendo las regatas, la concentración wv....
veo que los precios de los bungalows no son muy baratos.
Otras opciones de alojamiento??

Gràcies.

Otra opción es el camping L'Amfora, los bungalows estan a mitad de precio en esas fechs, el camping se encuentra a unos 2Km y te puedes acercar incluso paseando por la playa hasta La Ballena, o si no os gusta caminar en coche estas en 2min y aparcas en una explanada que está antes de entrar en la ballena.

Yo he ido navegando con SE suave y material de slalom (hay que ceñir un poco) desde L'Amfora hasta la Ballena.

Seguramente estaré por alli.

http://www.campingamfora.com/ca/news.htm?bne_id=65

jo, i juntament uns quants windsurfistes de Platja d'aro, em fet la reserva de dos bungalows. Em reservat els mediterraneos, algu i a anat?

Un any més, la platja del Cortal de la Devesa de Sant Pere Pescador, en el Golf de Roses (Costa Brava), davant del Càmping La Ballena Alegre, rebrà a l'elit del windsurf professional per disputar una prova del PWA World Tour: el Gran Premi Catalunya-Costa Brava.
Des del 31 de maig i fins al 5 de juny, un total de 64 windsurfistes de més de 30 països acudeixen a aquesta XIII edició de l'esdeveniment que es disputarà en la modalitat d'eslàlom.
Amb el canari Björn Dunkerbeck encapçalant el ráquing i com a ferm aspirant al títol, al costat de l'americà Micah Buzianis i el francès Antoine Albeau, es preveu una setmana d'espectacle i acció.
Coincidint amb el PWA World Tour, com cada any, i en el mateix marc, se celebrarà la gran festa del windsurf espanyol, la Surfalegre, que viurà la seva nova edició amb la fira de material i la Concentració de furgonetes Volkswagen.

Adjuntos

• poster web.jpg
    poster web.jpg
    44,1 KB · Visitas: 287
Volver