jooooooodeeeeeerrrrrrrrr

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
alextxell dijo:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Tampoco es tanto,alextxell,como el otro dia en Trabu,mas o menos,jejeje,sinceramente,yo personalmente alli montaria un 60 l con vela de 4-4.5,con eso estaria bien.Si,si,habeis leido bien,montaria,la unica diferencia es que yo la montaria en la baca del coche en lugar de en el agua.
 
ja ja ja que bueno yo tambien la montaria
 
El video creo que es de ciber99 pero es cierto no salen los ridres y este tio merece la pena saber quien es.
 
impresionante, bestial, y como salen. desde las rocas tirando las tablas al mar hay que tener unos websss...
i jo aqui mirant la mar que esta com un plat brr
 
Aquest video és de la darrera fuerteventura wave classic. On es va imposar clarament Thomas Traversa (tabou/gaastra), tot i que en el video no surt gaire. (hi ha algún altre video on surt més), el principal protagonista d'aquest video, (qui surt de les roques...) diria que és l'Stephane Etienne tot i que no estic segur al 100%

la prova es va realitzar els primers dies a Cotillo amb ones no molt grans (fins a 3mts) i es va acabar a portillo amb ones de entre 8 i 10 mts com es veu en el video. (tot i que a Portillo no hi varen entrar tots els participants, degut sobretot a la difícultat de la sortida de l'aigua que s'havia de fer per les roques)

a la prova hi va participar gent de molt nivell, entre els locals hi varen participar a part de l'Stephane, Jonas Ceballos, yannick Anton i JB Caste (de 7th wave organitzadors de la prova), en jaume coll de secret sails, Dario Ojeda, Illya Escario i Aleix Sanllehy.

i vinguts de fora, a part de Thomas Traversa, Robin Goffinet, Boujman Guilloul, Will Ward, francisco Porcella, Antony Ruenes, klaas Voget.
 
jordi-navata dijo:
Aquest video és de la darrera fuerteventura wave classic. On es va imposar clarament Thomas Traversa (tabou/gaastra), tot i que en el video no surt gaire. (hi ha algún altre video on surt més), el principal protagonista d'aquest video, (qui surt de les roques...) diria que és l'Stephane Etienne tot i que no estic segur al 100%....
pues si gracias por la información, aunque te lo hubiera agradecido el triple si hubieses hecho el esfuerzo de ponerlo en castellano, para englobar a más windsurfistas [ojos]
sinceramente..... que no me´nterao de na´ [risas]
 
jorge2203 dijo:
jordi-navata dijo:
Aquest video és de la darrera fuerteventura wave classic. On es va imposar clarament Thomas Traversa (tabou/gaastra), tot i que en el video no surt gaire. (hi ha algún altre video on surt més), el principal protagonista d'aquest video, (qui surt de les roques...) diria que és l'Stephane Etienne tot i que no estic segur al 100%....
pues si gracias por la información, aunque te lo hubiera agradecido el triple si hubieses hecho el esfuerzo de ponerlo en castellano, para englobar a más windsurfistas [ojos]
sinceramente..... que no me´nterao de na´ [risas]

Ya lo pondremos en el foro general traducido, vale la pena.
 
jordi-navata dijo:
Aquest video és de la darrera fuerteventura wave classic. On es va imposar clarament Thomas Traversa (tabou/gaastra), tot i que en el video no surt gaire. (hi ha algún altre video on surt més), el principal protagonista d'aquest video, (qui surt de les roques...) diria que és l'Stephane Etienne tot i que no estic segur al 100%

la prova es va realitzar els primers dies a Cotillo amb ones no molt grans (fins a 3mts) i es va acabar a portillo amb ones de entre 8 i 10 L'mts com es veu en el video. (tot i que a Portillo no hi varen entrar tots els participants, degut sobretot a la difícultat de la sortida de l'aigua que s'havia de fer per les roques)

a la prova hi va participar gent de molt nivell, entre els locals hi varen participar a part de l'Stephane, Jonas Ceballos, yannick Anton i JB Caste (de 7th wave organitzadors de la prova), en jaume coll de secret sails, Dario Ojeda, Illya Escario i Aleix Sanllehy.

i vinguts de fora, a part de Thomas Traversa, Robin Goffinet, Boujman Guilloul, Will Ward, francisco Porcella, Antony Ruenes, klaas Voget.


L'Stephane Etienne encara segueix actiu?encara m'en recordo aquelles fotos amb la seva dona que no sabria dir-te'n el seu nom ja que no m'en recordo,en tinc fotos d'ell quan començava Danky,jejeje,es molt complicat escriure el seu nom aixi que li dic aixi i ja saveu de qui parlo.Gracies,de ben segur que es ell,o al menys es molt semblant aquell ros frances.Gracies de nou Jordi .
 
Volver
Arriba