La que se avecina.... 16-17-18.....

not

Totalwind Legend
A ver que opinais.... parece que viene un surazo de la leche de mañana hasta el martes aprox...

Un menda se lo pierde porque me voy al pirineo , pero me equivoco? Como nadie dice nada... [roto2gay.gif]

Por mi parte se avecina una semanita a lanzarote... Aunque si entra bien el viernes igual cae una sesion en casa antes de coger el avion! XD

Per demà no ho veig molt clar, divendres-dissabte-diumenge sembla ser que si!! Creuem els dits!! (Perque garbi nomes puja si hi ha solet no?)

a badalona 20 nusos de llevant desde fa una horeta, pel cap de setmana sembla q ens ho podem passar be!! a partir de divendres tarda jo crec

not dijo:
A ver que opinais.... parece que viene un surazo de la leche de mañana hasta el martes aprox...

Un menda se lo pierde porque me voy al pirineo , pero me equivoco? Como nadie dice nada... [roto2gay.gif]

Ostres, i jo que tot just volia pujar a Malgrat el dissabte, a navegar, fer la xerradeta i recollir-te la aleta…!!!
Si hi vaig finalment, no pots deixar-la a algú del club per que me la doni?
Sembla que dissabte tarda serà el millor dia, a part del divendres, però jo no puc, encara que esta canviant tota la previsió molt cada dia, així que pot ser una loteria…

Cap problema, m'acosto avui i te la deixaré en un lloc estrategic, o a algun company. Dissabte esl millor dia per anar-hi.

Dilluns is que esta´r per aqui. Es festa a barna oi?

Ah, estupendo...!!! Ja contactem per watsapp.
Si si, dilluns es festa, pero la previ no apunta massa be, de moment….

Pues nada me lo voy a perder todo... [bonk] Parece que vienen 2 dias para 4.5 en malgrat.... [roto2gay.gif] tambien parece que el lunes quedará algo para 6-7mts a ver si puedo pillar. [bonk]

Estoy pensando hacer el 18, 19 y 20 en el Trabucador... a ver si consigo progresar seriamente!!!! [windsurfing.gif]
Como lo veis?
Estoy mirando wind..guru/finder
Sabado: un SO de 22 a 17 km/h
Domingo: comienza con un NO de 17km/h y termina con un SE de 16km/h
Lunes: lo mismo que el domingo...

Oh Grandes Masters que habeis vivido todas estas playas y vientos... [smilie=worship2.gif]
que me aconsejais?
[bonk]

PS: Mi nivel= penoso, pero justamente para sacar beachstart... [punk.gif]

Volver