La Santa Setmana

not

Totalwind Legend
On aneu per semana Santa.

Ep si algú va a Cabo verde , fuerte etc.. que s'ho calli!! [smilie=taptap.gif]

Jo intentaré anar del 30 al 4 al delta!

not dijo:
On aneu per semana Santa.

Ep si algú va a Cabo verde , fuerte etc.. que s'ho calli!! [smilie=taptap.gif]

Jo intentaré anar del 30 al 4 al delta!

Si millor que s'ho calli, ho fare serivir els meus megapoders d'admin per banejarlo ja ja ja ja(es broma)
Jo començo oficialment la temporada de camping a Sant Pere. Per cert dissabte ja van tindre mini-marinada, aixo ja esta en marxa nens.

Jo marxo a skiar als Alps del dimecres al dilluns (31-5) diria!

pero abans espero mullarme per aqui Platja d'aro

Jo estare per l'Estartit...i segurament pasi per sant pere algun dia. Si veieu algu a l'aigua amb un portaavions (Bic nova) barellant-se amb l'ernes...aquest soc jo!!!
A veure si ens veiem!!! Suposo que em posare per l'aquarius, no conec res mes... [crybaby.gif]

HOla , jo ( encara esta per definir) es possible que baixi al delta, al trabucador, ja veurem!!

ekualu tu si que sabes!! otia fa mil anys que no vaig als alps a esquiar de fet l'ultim cop que vaig esquiar en serio va ses a austria potser fa 7 anys... [smilie=gaydude.gif]

Ei el que baixem cap el delta ens podem passar telèfons no ?probablement radjo, enrike , jo.. eugeni (crec que no ens coneixem).

algú s'atreveix a fer mini previ??? per la setmana vinent? [roto2rie.gif]

Yo Torredembarra

Y de allí haré escapadas al Delta.

A ver si nos vemos por el Delta unos cuantos.

Jejeje! el que passa que se que quan pugui cap alla dalt, bufarà a leucate i em pensare que maure equivocat o no, pero axins tanco la temporada d'ski que l'any que ve no se si podre perque marxo d'erasmus i no se com u fare amb l'ski i el windsurf

Jo aprofitaré per fer alguna escapada per terres catalanes. Segur que coincidim. Em mantindré "on line" com sempre.

JO estare als pirineus de lleida a pobla de segur, algun dia a esquiar.. pero prefiria començar a navegar a st pere pero la familia es la familia...

Em reservo per el 10-11 la trobada [windsurfing.gif]

carli dijo:
pero la familia es la familia...[windsurfing.gif]

Aixo t'ha quedat mafios mafios, m'imagino que ho estas dient amb accent italia i un tratje a ratlles.

Don Enriko Corleone

Volver