La santísima setmana...

veis fiable el garbi del sabado para malgraT?

not dijo:
arm dijo:
Avui dimecres riumar 2h en 5,3.
A veure el finde...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Ahir super sesió de formula , amb mar pla pla!!! a fondu !!! crec que de les millors navgades amb la fw.

Estaba a l'ampolla pero no he pogut venir!!! massa lio amb la canalla[muro] a la tarda peró s'ha pogut navegar slalom 7.5 a l'arenal.

He decidit tornar ja que demá pinta aigua i divendres tambe , diumenge era un marron tornar amb la caravana i el mestralot, o sigui que ja veurem si es pot navegar els dies que venen!
Ja coincidirem segur... T'anava a dir algo per avui dijous ja que pinta NE i material "grandet"...
Vagi be!

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

1,dema sant pere,
2 dissabte palamos /malgrat
3 diumenge port o leucate, es aixó oi? [big-laugh]

aquests que cremeu gasofa seria lo seu.....

a Leucate, el diumenge pinten vent de 25knots a 30, axo en vela que es? 4.5-4-3.7?

jo dema baixo cap a tarragona, sembla que dissabte pot entrar ponent a cambrils!!!! diumenge riumar!!! [smilie=worship2.gif]

Aviam si demà entra el garbi com deu mana i naveguem! Jo estare per sagaro o platja daro esperant. I si no entra el vent afer surf si la previ donades si que es compleix

esperem que si tots els partes ho donen..

display_map.php

Avui a platja d'aro, s'ha navegat a la tarda amb 7m, pero molt justet.
Haviam dema si es compleix axos del meteo sim.

esta clar que el lloc era Snt Ciprien, ja veurem dema....jo estaré per malgrat al mitgdia.

Jo avui he vist que bufava fluix i he aprofitat aquest solet que sembla que avui nomes hem pogut gaudir uns pocs en tota la peninsula...

Demà em quedo a S'Agaro segur, ja veurem com entra pero com a minim mourem el cul xD s'ha daprofitar un dels ultims banys sense les ***** boies!!!!! ;)

Diumenge segurament surf k en principi queden onades i aqui estem a protegits de la tramuntana!

ja ho tenim aqui ... 16-18 a malgrat! sw! [platano] [bonk] [smiley_1140.gif] [bonk] [cheer.gif] [roto2gaydude.gif]

Com???? [porreta] Aqui ara mateix vent 0 tot i que la previ no ha canviat

Ara be, com a minim si hi ha onades xD

19 kts a Malgrat
12 a Cabrera
14 a Castelldefels
13 a Palamos

I jo currant fins les 15h... [muro] [muro] [muro]

A malgrat hi haurá onades?

A sagaro no hi ha onades. A pujat una mica el vent pero .encara no es suficiebt. Molta ratxa i ara a baixat unq mica. Estara com palamos mes o menys. Aviam despres d dinar

Volver