La session de parvularios...

La pantalla lcd funciona perfecte per enfocar sempre que la vegis bé (o amb un viewfinder), tant amb enfoque automatic com manual. Si enfoques manual, es super útil ampliar la zona que vols, enfoques, tornes a tamany complet i a gravar. Una vegada estás gravant, no pots fer camvis de foco manuals precisos a no ser que tenguis un FollowFocus (alguns costen més que la cámara) ... jo tenc un followfocus casero que me va molt bé , ajaja.

Si et preocupa el tema de fer zooms, o enfoques automàtics per video... totes les reflex son parescudes ... ara hi ha una Nikon (crec que la d7000) que diuen que sí que fa enfoque automàtic eficient mentres graves ... pero recorda que son máquines de fer fotos i mai arribaran a tenir les mateixes prestaciones que una filmadora profesional.

Lo de la profunditat de camp, no es cosa de la cámara, es cosa dels objectius. Jo tinc un 70-250 un 18-55 i un 50mm ... però es que les òptiques de cine valen una pasta !!! .. hi ha gent que es gasta un dineral amb objectius i accessòris ... el Kevin Pritchard (que fa videos per starboard i la pwa), empra la 7D, pero em va contar que en objectius i accessòris du invertits més de 15.000€ [ojos] ... però ell apart de navegar, es dedica al mon de la foto/video. jo vaig mes amb trucos caseros ir tirant de la xina, ajjaja, que ho faig per hobby.

Ara he comanat un viewfinder i un Rig multifuncional a la xina...ja fris de que arribin ... i tenc mirat un trípode amb rotula fluida manfrotto per video, pero valen 300 i pico euros!!

rig-multifuncional.jpg


viewfinder.jpg
 
Tenc es pels de punta!!

Ara que amb un pare com el teu no m'estranya sapigues tant. Imagina lo que s'hauria gastat en prichard si en lloc de la 7d sa pilla sa red one...
Hauré de consultar-te si finalment me faig amb l'equip. Ja se que pots fer extendet focus digital per enfocar millor amb la canon però per un windsurf que s'acosta a velocitat i anar fent la correcció no serveix... lo de sa nicon també ho hauré de mirar.

Sobre la rotula manfroto de 300 leurillos, te diré que es bastant miserable. És la que usam aquí, els paneos surten fatal, quan fixes sa mou, y ara que tanquen els currants tenim l'opció de demanar material que se'ns restaria de la indemnització. També en tenim unes manfroto que sen van als 400 euros, i tampoc acaben d'anar fins. Podria ser per que passa per massa mans i es tracten un poc malament, si la cuides bé igual va millor. Si t'interessa un manfroto de segona ma avisa que pot sortir moooolt més barat. Es trist, però una bona rotula vinten s'en va als mil euros, aprofita la de t'hompare, que va de primera, si no l'ha venuda ja.
 
Tonifru dijo:
Sobre la rotula manfroto de 300 leurillos, te diré que es bastant miserable. És la que usam aquí, els paneos surten fatal, quan fixes sa mou, y ara que tanquen els currants tenim l'opció de demanar material que se'ns restaria de la indemnització. També en tenim unes manfroto que sen van als 400 euros, i tampoc acaben d'anar fins. Podria ser per que passa per massa mans i es tracten un poc malament, si la cuides bé igual va millor. Si t'interessa un manfroto de segona ma avisa que pot sortir moooolt més barat. Es trist, però una bona rotula vinten s'en va als mil euros, aprofita la de t'hompare, que va de primera, si no l'ha venuda ja.

Coneixes a m'onpare??, jajajaja ... ell per fer video no empra cámares reflex, no hi creu, encara va amb la 1D Mark fullframe ... jaja .. i les cámeres de video son mamotretos ... i el tripode amb la vinten pesa 36 kg!!! ... jo necessit algo més práctic, jeje, aparte no me deixa res del seu equip per "durlo a la mar i omplir-ho de arena , aigua i sal", [rotofacepalm]
 
Tenc sa vitut de no llevar protagonisme als col.legues [roto2gay.gif] Surt sa meva tabla a terra y despres de xaxara tranquil.lament amb en Tito i Fonso... [smilie=gayfight.gif] [smilie=gaydude.gif]
 
Volver
Arriba