Leucate 11-12-13 setembre 2009

home les previsions per el nord son menys nefastes que ahir... potser teniu sort! nosaltres abortem la sortida i ens quedem per aqui si fa algo ens mourem....

molta sort!!! si la teniu fareu mooolta enveja!! 😁 😁

per cert avui ha durat nomes 1h el llevant de malgrat, només l'han pillat els que ja hi eren...

Punxada monumental!!!!!!
Divendres de compres, dissabte 15 nusos a les 5 de la tarda i avui brisilla com a molt. La Meri ha estrenat una 6m de segona mà per apendre i cap a casa.
Ja tinc ganes de tornar jejeje aquesta vegada amb previsió pel cap de setmana, pq les previsions bones començaven demà, tela!

Gas

caram quina mala sort noi! aqui tampoc no t'has perdut res! nomes divendres varem navegar pero amb 8mts...

Si, a Sant Pere nomès divendres i amb 8m. a estones mes fortet a estones pumpejant. El mes curios es que nomes hi habia vent en una franja poder de 500m al llarg de la platja, si et pasaves de llarg "0" de vent. Curios curios

bones!! a platja d'aro, el divendrs va entrar gregal per 6.4 durant 3 hores, i el resta de dies res de res, esperar a la setmana i el cap de setmana

Holes !! Jo tenia previst anar a Leucate, però Ds m'arriva la peça trencada de la botavara....o no, i a mes m'he adonat ke tinc la RRD 110 litres, esquerdada del Dilluns a Malgrat, carregant-la al cotxe, gggrrrxxgghh, aixins ke optaré per kedar-me a Malgrat amb veles i taules grans....es un consol saber ke no bufarà...en principi [bonk]

Aprofito per preguntar si algú sap d'on arreglen planxes per aki a prop...per no tenir ke baixar a bcn.
Gràcies moltes !!!

Fredi aquest post es del 11 setembre ... pero del 2009!! [smilie=gaydude.gif]

Dissabte a malgrat, jo crec que amb 6.5 si que es navegará. A veure si acabo el dinar d'hora y puc passarm-hi!

Jo estava alucinant seguin el post, a mes les dates coincidient i quan he vist el meu post he alucinat dien jo he escrit aixo.... [smilie=gaydude.gif] [shot] despres he mirat la data 2009. [meparto]

jajajaj xD!

Doncs jo en principi pujare a Leucate sense material pq no hji ha previ, i nire a mirar les botigues...qe segur q algu de material cau [platano] . Us emportarieu el material?

[roto2gay.gif] [roto2gay.gif] jajajajaja [roto2rie.gif] me partoooo.....sort ke no farà massa vent, eh!!...
gràcies Dani, al final baixaré a Trabucador i de passo m'emporto el Rufus ke corri una mica...per la llaaaaarga platja
Salut companys !!

Hola Fredy K ,jo he portat arreglar la meva Sailboard Tarifa i tambe la AHD a Capgirell a Pals un tal Joan Boada i de conya , treballa molt bé i bé de preu.Millor que una botiga de BCN que vaip portar a reparar la meva Fanatic de 160L.

Volver