LEUCATE 28-29 de juny!!

carla

Totalwind Addicted
Mensajes
266
Puntos
0
Ubicación
BCN I COSTA BRAVA
Aquest cap de setmana he anat a Leucate a fer Char a voile, uns barcos que van per terra i van molt rapid.

No hi havia gaire previsio pero dissabte estaba fortissim el vent.. una passada. Vem arribar i vem anar directes a navegar per terra:

IMG_0502.jpg


IMG_0547.jpg


IMG_52001.jpg


es una activitat super divertida, i si fa vent el poses a unes velocitats alucinants... pero acabes amb mal a tot arreu.

Quan vaig acabar vaig demanar si em deixaven un speed wind, que aixo del monopati amb vela de windsurf:
IMG_0586.jpg


IMG_52861.jpg


IMG_52851.jpg


IMG_52801.jpg


Diumenge vem anar a navegar en windsurf, no feia gaire vent.. pero vaig sortir igualment perque a leucate no es va cada dia!!

IMG_53151.jpg


IMG_53161.jpg


IMG_53261.jpg


IMG_53291.jpg


Avere si tornem a fer una trobada a leucate, que va estar molt be
 
Vaya rasca! Si a les fotos del principi es veu el mar per flipar!

Te que ser divertit!


Ara les de wind... mol vent mol vent no feia...

Apa ens veiem el finde, ja em pasare pel F3 que ja tinc la tabla a casa [qmeparto]
 
Molt bones fotos,jejeje,pero tinc un parell de dubtes,mels pot aclarir??

1-Al final a la segona foto veig que et segueix un cotxe cabrio amb una sirena al capo,amb una vela i un gendarme indicant que t'aturis, [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto]

2- A la primera o segona foto de wind (quina rasca feia no?)es veu una nena jugant,i devant teu un pobre home que nomes se li veu el cap,a la propera foto estas per on era aquell pobre home que ha desaparegut,que vas fer amb ell??o el tens sota la taula [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto]


Ara arriva la part seria,espero que t'ho hagis passat d'allo mes be,no portaves una cara de molta satisfaccio.....pero et comento que allo amb tres rodes (no recordo el nom)es un sport molt pero que molt practicat a França i EEUU al llac de sal,segons el que va fer el report per televisio pot agafar fins 90 km/h,que no es perillos pero que si caus i et rossega et fa molt de mal,ja que et cremas tot el costat,pero em sembla que porta cinturo de seguretat oi?.

Em sembla que el dissabte estava per fer windsurf,i el diumenge per fer l'altre pero,si vas navegar i t'ho vas pasar ve felicitats;tu no deixes la vela ni per dormir!!!!ja esta be ja....
 
Avere si tornem a fer una trobada a leucate, que va estar molt be[/quote]

Amb aixo estic totalment d'acord amb tu,pero te que haber-hi previ que si no arribem alla i no n'hi ha gens de vent,per que no poses un nou tema a la previ per que aixi la gent s'apunti i anirem uns quants???.

Vinga fins aviat a veure si podem fer la trobada i fem la navegada que et vaig prometre,si mes no en altre spot pero be a veure si la fem (uns quants)aixi riurem mes!!!!!jejeje.

La donaries per bona no?en altre spot pero seria bona per la promessa no?em sapiguer molt greu. [heavy] [heavy] [heavy] [saludo]
 
Volver
Arriba