Llamamiento a los abonados de la Base Náutica

Cachondeo cachondeo

Sí, me contaron mal la numero de navegas y casi me quedo sin derecho a vela montada, tu te crees, si es que no se puede uno ir de vacaciones que si no pierde el derecho a tener vela montada ahhhh dejemos el tema que me enciendo [smiley_1140.gif]
 
Pues eso, por si le interesa a alguién, esto es lo que me han dicho:

- Hay varadas de sobra. Cada una para 2 equipos completos.
- Tienen espacio para 62 velas montadas. Pero hacen un ranking de salidas a navegar. Si sales menos de 3 veces por semana, te caes de la lista.
- Horarios: Jun - Ago: 10:00 a 20:00, Sep - Oct: 10:00 a 19:00, Nov - Dec: 10:00 a 17:30

Me ha parecido extraño que no tengan en cuenta la antiguedad, pero ....
 
carli dijo:
Ves tu mateix a veureu, i em dius si ti cap dos equips de material.
Ah no, si et crec 100% Carli. No em cal anar-hi. Però suposo que es el que els toca dir.
De totes maneres, tancant a les 19:00 i després a les 17:30, no em val la pena a l'hivern.
 
Carli, acuerda que la chica con la que esuvimos hablando (no recuerdo el nombre, con la que habias esquiado) dijo que estan modificando todas las varadas, haciendolas 85cm de ancho (5cm mas anchas) y algo más altas.

Toma las medidas de tu varada y habla con ella, seguro que te lo soluciona.
 
Cabe UNA TABLA con velas y demás o DOS TABLAS solas (bueno, igual puedes enchuvar una vela, pero dos....)

Lo peor peor peor, el horario, donde se ha visto un club de vela, náutico o similar que cierre a las 17:30 h por invierno que sea...
 
Jordi_montcada dijo:
Per el que he pogut veure fins ara, el Bunker de kastas guanya de carrer en transparència, informació i serveis. Llàstima que quedi una mica lluny de Barna. [muro]
Es lo que te que sigui una "Associació sense anim de lucre" portada entre amics en un ambient molt familiar i dirigit per una persona molt emprenedora i espavilada com en Gato, a part de ser l'alegria de la huerta.

A cada plaça i entren 3 taules, pots tenir una vela muntada, però si en poses 2 durant un temps tampoc es un drama, però sense abusar. i també hi ha una zona per a guardar totes les botavares i les veles enfundades que tinguis...ah i un lloc on penjar el neoprens.... i un munt de coses mes (vestuari, dutxes, piscina, nevera, microones, unes taules on fer dinars i sopars de germanor, eines, canal de sortida propi i balizat, una zodiac per si et quedes penjat, encara que ara esta caput [smilie=gaydude.gif] )
L'horari, en teoria es de 10-22h els 365dies

....Peró crec que ja no hi han places. [aiba]

No es que pretengui posar les dents llargues, es que encara estic emocionat....en un parell de mesos he passat de la frustració i plantejar-me vendre-ho tot, a gaudir de un oasi.
[windsurfing.gif]
 
crobol dijo:
Jordi_montcada dijo:
Per el que he pogut veure fins ara, el Bunker de kastas guanya de carrer en transparència, informació i serveis. Llàstima que quedi una mica lluny de Barna. [muro]
Es lo que te que sigui una "Associació sense anim de lucre" portada entre amics en un ambient molt familiar i dirigit per una persona molt emprenedora i espavilada com en Gato, a part de ser l'alegria de la huerta.

A cada plaça i entren 3 taules, pots tenir una vela muntada, però si en poses 2 durant un temps tampoc es un drama, però sense abusar. i també hi ha una zona per a guardar totes les botavares i les veles enfundades que tinguis...ah i un lloc on penjar el neoprens.... i un munt de coses mes (vestuari, dutxes, piscina, nevera, microones, unes taules on fer dinars i sopars de germanor, eines, canal de sortida propi i balizat, una zodiac per si et quedes penjat, encara que ara esta caput [smilie=gaydude.gif] )
L'horari, en teoria es de 10-22h els 365dies

....Peró crec que ja no hi han places. [aiba]

No es que pretengui posar les dents llargues, es que encara estic emocionat....en un parell de mesos he passat de la frustració i plantejar-me vendre-ho tot, a gaudir de un oasi.
[windsurfing.gif]




Jo fa uns anys, vaig parlar amb Gato quan encara hi havia plaçes i ho vaig veure de puta mare, lo fotut que si vius a Barna es complicat anar cada dia, perd molt de temps.. Ara per m´´i es el millor club que hi ha a la costa central de carrer. I lo que vec em els anys encara estar millor.. [applaudit] [applaudit]

La base tot lo contrari, amb els anys esta pitjor.. c [fcp]
 
carli dijo:
lo fotut que si vius a Barna es complicat anar cada dia, perd molt de temps.
Jo hi vaig en scooter 125 i es un momentet i aixi no haig de buscar aparcament. Pero clar, poder anar a navegar a BCN es un plis...
 
Por fin algo bueno en la base:

Están renovando todas las varadas y teóricamente las hacen 5cm mas anchas!

El anemómetro de la web ya funciona!!!!!
 
Creo que a principios de octubre las quitan, y sí, una vez quitas puedes navegar en la orilla, aunque si no hay ningún bañista en la playa aunque pases las boyas tampoco te dirán nada.
 
Enrike dijo:
Creo que a principios de octubre las quitan, y sí, una vez quitas puedes navegar en la orilla, aunque si no hay ningún bañista en la playa aunque pases las boyas tampoco te dirán nada.

Solo le cortas la cabeza y por eso no puede chillar, pero bueno hay muchos mas [meparto] [meparto]
 
silent dijo:
Enrike dijo:
El anemómetro de la web ya funciona!!!!!


Coño pues si!! Tiene buena pinta, a favoritos!!

http://www.basenautica.org/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=118

Pues ya ha dejado de funcionar....

Hoy he pasado por mi club y habian protegido las puertas del hangar con dos barras de hierro para impedir que el temporal hiciese estragos como el enero pasado...

Saludos y buen viento

Pues ahora si que funciona ya..... 21/10/2010
 
Volver
Arriba