Llevant Gregal dilluns 8

silent

Totalwind Superhero
La previ es impresionant, segurament es desinflarà, però si no....... [platano] [platano]

Windguru, windfinder, gencat totsdonen vents entre 25 i 45 nusos per tota la costa catalana de llevant/gregal. Si es compleix, a Barcelona podría estar desfasat, però a la Base Náutica estan a mig construir els espigons que han d'acabar de tancar la platja de forma que poden deixar una zona de sortida plana permet entrar a l'aigua en unes condicions que d'altra forma serian intractables. S'haurà de veure com s'organitzen les onades, pot ser molt interessant!!! Algú s'apunta?

Mi gozo en un pozo. Neva a Barcelona i el vent no entra. On si bufa, y amb força, és al delta. Això si, fred que pela. Quines ganes de primavera que tinc...

silent x aqui dalt aqui si bufa..... [goofy] i neva , i plou i mareton.....i fot un fred que talla.... [risas]

ep! pero segur que algun torrat ho intenta!

cap a l'aigua xdxdxd! els meus dos fenomens que smpre espero reunits junts x una vegada...vent i neu!!

buffffff tot te un limit 4º amb sensacio de fred 0º jo paso i encara no ha entrat el vent, ja veureu quin fred tot junt.

per cert ekualo- silent ara que neva... el passat 23 amb el paqueton es va celebrar

no et perdis el GALLETÓN del 1:15
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Us heu perdut un dia de vent...???? No m'ho puc creure [risas] [risas] [risas]

Mireu quin mapa més guapo.

Adjuntos

• avui.jpg
    avui.jpg
    55,7 KB · Visitas: 268
Han encertat la neu, pero el vent................... com sempre. Per aki les ratxes de mes de 25 pero la nominal no ha arribat a 15.

a mes a [meparto] la tv3 posaven fletxes de garbi aquesta tarda i a meteocat gregal i el que ha entrat ha estat tramuntana al menys aquí.

Demà com no es treballarà al menys els nens no els volen a cole anirem fer alguna montanyeta...aprofitant la neu.

Bona pensada, jo fare el mateix
not dijo:
a mes a [meparto] la tv3 posaven fletxes de garbi aquesta tarda i a meteocat gregal i el que ha entrat ha estat tramuntana al menys aquí.

Demà com no es treballarà al menys els nens no els volen a cole anirem fer alguna montanyeta...aprofitant la neu.

salvipardas dijo:
No us ho perdeu, per la tv3 imatges de surfistes a Badalona amb onadots de 7 metres i... NEVANT.

¿7 metres? sort que avui en dia tenim imatges!!! El mérit del fred no els el trec, però 2 metres com a molt!!!

aquests no han vist una onada de 7m en s'ha vida

Caram que critics que sou, els surfistes son gegants que medeixen 6 metres pr aixo les onades nomes els superen una mica. [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto]

Qué pasa, no navegasteis ayer, lo mejor era cojer la tabla de snow meterle una vela e ir por la playa, si os llegáis a meter ayer os hago un monumento [bow]

un abrazo a todos

Pues no no navegue ayer [crybaby.gif] [crybaby.gif] , de hecho ya hgace unos meses que no navego [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] , liado con opos [muro] [muro] [muro] y familia y tengo un mono que no veas, la verdad esque espero hacer una escapadita este sabado

No sé si feien set metres, ben mirat em sembla exagerat, però és el que deien totes les notícies. De tota manera, no sé com es mesura l'alçada de les onades...

Bé, esperem que aquesta sigui la darrera cuetada de l'hivern, que ja cansa.

Volver