Los lunes al sol

silent

Totalwind Superhero
Dissabte treballava, diumenge he badat (la noche me confunde... [ojos] [muro] ). Però demà no s'escapa, em baixo a Riumar per aprofitar el mestral que sembla que entrarà amb més força i més d'hora que la tramontana, algú estarà per allà?

wind1.gif

Sembla que a Riumar bufara fort. Agafeu le bufandes..

Al final no va ser per tant, cap a les 11:30 va entrar per 4.5. Mitja hora o tres quarts molt bé: vent constant i onaes per saltar i alguna trencant per algun petit surf. A partir de llavors va començar a baixar poc a poc, la trencant va desapareixer i finalment va el vent va morir cap a les 14h (més o menys). Crec que avui ha estat diferent.... Ratifico la meva opinió de que Riumar es un spot excel·lent per iniciar-se en onades i vent fort: molt segur si no t'allunyes massa, fons de sorra sense pedres o roques, bon vent, trencant petita, progresiva i sense shorebreak.

Alextxell, eres el de la furgo vermella?

i un lloc singular... [smilie=worship2.gif] avui el busca hi ha donat fins a 40knots

silent dijo:
Al final no va ser per tant, cap a les 11:30 va entrar per 4.5. Mitja hora o tres quarts molt bé: vent constant i onaes per saltar i alguna trencant per algun petit surf. A partir de llavors va començar a baixar poc a poc, la trencant va desapareixer i finalment va el vent va morir cap a les 14h (més o menys). Crec que avui ha estat diferent.... Ratifico la meva opinió de que Riumar es un spot excel·lent per iniciar-se en onades i vent fort: molt segur si no t'allunyes massa, fons de sorra sense pedres o roques, bon vent, trencant petita, progresiva i sense shorebreak.

Siiiiiiiiiiiiiiiii i tu?

alextxell dijo:
silent dijo:

Siiiiiiiiiiiiiiiii i tu?

Haayyy que m'ho temia i no t'ho vaig preguntar com un lelo, després ja vàrem anar a navegar i no vaig tenir més oportunitat. Jo soc l'altre de Barcelona que estava al principi, anava amb una Voyager gris i et vaig preguntar si pensaves que pujaría, que et vaig dir que jo no anava molt per allà i tú em vas dir que SIIII que pujaría i que tu anaves sovint.

Homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee encantat company, va ser un bon dia no?
Jo anava fortet amb 4.5 i 84ltrs bones onadesper algun surf i bones rampetes eeeeeeeee. Lo bo d'aquestes onades es que pots arriscar sense por de trencar material i aixo per els que no som bons surfejadors esta molt be.

alextxell dijo:
Homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee encantat company, va ser un bon dia no?

Bo però curt!! Vaig quedar amb ganes de més. Més temps, no més nusos, que també! com avui per eixemple!! Be ja ens coneixem, ara a veure quan tornem a conincidir... Espero que sigue en breu, fonamentalment perquè això voldrà dir que fa vent!! [ojos] [big-laugh]

Volver