Lunes 22 sant pere¿?¿

Us veig fatal companys, salut desde Tarifa, avui per 3'7 i per k no tenia res mes petit [platano] .
Dema s'acaba el llevant i entra el fastigos ponent per veles de 6 / 7 m. quina merda.
 
Hola, els que vareu anar a S.Pere Diumenge.
Com us va anar????

Bon vent
 
BOn vent diumenge per 5.7 a la gola durant un parell d'hores, els que anavem amb slalom i 7mts que erem uns cuants a foooonduuuuuuu tota la tarda.
I amb aquesta 7 de 7 , hem fa mal tot.... [applaudit]

COm va anar per el tropic? allí es veien milers de windsurfs!!!! no son masses? [aiba]

Avui k?

Radjo al final subistes?
 
not dijo:
BOn vent diumenge per 5.7 a la gola durant un parell d'hores, els que anavem amb slalom i 7mts que erem uns cuants a foooonduuuuuuu tota la tarda.
I amb aquesta 7 de 7 , hem fa mal tot.... [applaudit]

COm va anar per el tropic? allí es veien milers de windsurfs!!!! no son masses? [aiba]

Avui k?

Radjo al final subistes?

Jo vaig treure el material antic de slalom (6.5 amb 5 cambers i 110 litres) i vaig anar be, ni fort ni fluix, be. ¿A la gola entra més fort o que?
 
Un guuuustasssso coincidir amb gent del foro per poder gaudir de bordos plegats. Pel meu gust i material justet, pero va estar bé. Vaig guadir molt al compartir un bordo llarguisim amb en Ferran.
Ja tinc el mono calmat per uns dies i vaig acostumbrant-me a la nova taula.

vibe_06.jpg


Crónica...

Gas!
 
Jo ja no se on entra mes fort, perque just devant del riu sol estar mes fort pero amb molta o nada i també a la zona de cap a la rubina (fent bordos desde la gola a roses) sembla que es posa mes pla i mes fort , pero no sempre ahir per exemple a la rubina no hi havia res de vent.

Ahir per exepmle només hi havia vent a la gola , ni cap al acuarius , ni cap a ampuria brava, pero al centre estaba per 7mts.

Ostres!! Hauria de haver vingut a veure-us , pero de la gola al tropic..... haig de travessar tots els kiters!! [aiba] [aiba]

De tota manera m'alegro que navegueu! aquests dies Sant pere = windsurf paradise!!!

Jo porto 9 de 9!!! a veure que fa avui dimecres pero demá hi ha parte fort de sur i després tramuntana!
 
Domingo en sant pere

el lunes estuvimos en sant cypren, en 2 palabras im presionante empezamos con 5.3 y 100l y acabamos con 85l y 4.7 yo y Jaume con 4.2 y 78l, fuerte........ fuerte.... muy fuerte.

ayer pinchazo en sant pere se puso media hora para 6.4 pero murio en acto de servicio....
 
Coy!, si hagués sabut que la foto vindria aquí m'hauria maquillat..o fet un lifting.. [qmeparto] . La bona vida no dura sembre. Desde dilluns, treballant i esperant que el cap de setmana bufi.
 
Eric / wind dijo:
silent dijo:
Jo vaig treure el material antic de slalom (6.5 amb 5 cambers i 110 litres)
una Mistarl Explosion???
Estaves a laWind, davant L'Aquarius, on els Hobbicats??

No, estaba una mica més al nord, Bic vivace carbon pintada de platejat i amb cutre-antideslizante, vela Gun Mega, tot de l'any de la picó, però en cara corre que se las pela...
 
Volver
Arriba