Malgrat cap de setmana 28-29 Novembre

M'hi apunto... M'he de treure l'espina i revenjar-me d'aquest spot, me'n deu una.

Tot el material al cotxe [heavy]

Però... [loco] [loco] si estem a quatre dies vista. Radjo, tu ets vident o què????

ja ja ja es un cremat [meparto]

Jo per portar la contraria m'en vaig al sur "ale" em piro a Hospitalet de l'infant segur que tinc sort i tambe entra.
[saludo]

Ni jo, pero son obligacions (o imposicions) familiars.

pero... voleu dir?...... jo no ho veig clar.. potser com a molt diumenge

Enrike , creo que es una antigua tendinitis mal curada de cuando escalaba, en la parte exterior del codo.

Es curioso porque navegando no me duele, creo que sera de otra cosa :mrgreen:

En fin si puedo estare un par de semanas sin navegar (si puedo contenerme claro)

La verdad es que ayer entro guapo para los pros, para los novatillos como yo que bastante faena tenia para no dejarme los dientes en los vuelos no deseados fue durillo a partir del mediodia. Ademas con los otros dandose forwards y vuelos espectaculares.

En fin aunque no vaya a navegar si puedo os pase el parte el fin de semana de como anda el tiempo por aqui.

Un saludo!

Podeu posar el pincho del google map per saber on es navega exactament a malgrat? És que no he estat mai a malgrat...
Diumenge aniré si es manté la previsió....

Ep!
Jo també i vaig, els diumenge tinc compromís familiar ineludible, per tant el dissabte cap a
malgrat, això si, em podríeu indicar a quin lloc es navega a malgrat?
Sobre quina hora teniu pensat ser-hi per allà?

Jo quan vegi el busca si han minim 15 nussos el dissabte pujaré a malgrat, como se suele decir más vale pajaro en mano que ciento volando, por su lleve el domingo y acaba desvaneciéndose el garbí el domingo.

y si entra el domingo en casa pues mejor y sino donde sople

radjo dijo:
Jo quan vegi el busca si han minim 15 nussos el dissabte pujaré a malgrat, como se suele decir más vale pajaro en mano que ciento volando, por su lleve el domingo y acaba desvaneciéndose el garbí el domingo.

y si entra el domingo en casa pues mejor y sino donde sople

Se dice mas vale pajaro en la mano, que grano en el ano [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto]

Volver