Malgrat cap de setmana 28-29 Novembre

Sembla que el disabte pot entrar de tarda y el Diumenje dora pel matí, fins que aparegui la putja.
Jo segurament aniré a Malgrat, pero no descarto pujar a Sant Pere.

vinc de malgrat... anaven amb 5.3 desde les 11...... amb una piiinta....... [aiba]

jo tinc un dinar. a disfrutar!

[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]
Tinc curro tot el dia.
Al Prat (windfinder) sembla que ha entrat fa poc. Algú pot confirmar si a Barna bufa?

I tant que bufa a Bcn... A la previ tens el temps real:
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=24&t=22605

A mi m'han tret un queixal del seny i m'estic recuperant... Pel que es veu està mig fòrum lisiat! Quina mala pata.

Ja, això és al aeroport, que el windfinder ja em diu que bufa, volia saber les condicions, si hi ha onada i tot això, però suposo que qui ho pot veure, no està conectat a internet... [ojos]

Salvi, que jo sàpiga per navegar no cal obrir la boca, a no ser que agafis la botavara amb les dents en alguna maniobra!! Així que a l'aigua!! Que la oportunitat la pintan calva!!

Jejeje... vaig dopat fins al cul de Nolotil, antiimflamatoris i antibiòtics... He de mantenir-me en repòs pq si se'm desperten els nervis de la zona, em fot un mal del copon a tota la part dreta del cap... Què hi farem, s'ha de saber esperar.

Que disfruteu molt... Al pont ja torno a estar 100% operatiu (que ja toca, pq porto una ratxaaaa...).

A Malgrat ha estat moolt be, primer amb 5.9 i despres amb 5.3 i 90 litros, un dia molt maco i molt asoleiat!! semblava primavera. I a més amb la companyia dels foreros Amolines, Enrike i Radjo, un saludo als tres!
Hi haurà un munt de fotos, que per un bocata de pernil m'he emportat al cunyat a fer fotos [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] .....

fern, tienes toda la razón un día espectacular de 15-22 nudos con vela de 5,3 y 90-100l, un día esp, léndido, hasta las 17,15 ó 30 no recuerdo gente navegando, yo he plegado a las 16,45,

en fin para mi el mejor día desde que estuve en tarifa, en 2 palabras immmm presionante, lástima por los que no habéis venido, ojalá se repita mañana por Altafulla o cambrils [saludo]

je je al final no te pitó 14 sino 20 de golpe! a ver si mañana puede meterme porque hoy tenia una buena pinta....

He estado por la mañana con amolines y supongo habreis llegado luego, habria ambientillo win hoy en malgrat. [neng]

Yo al final me he animado gracias a radjo, he llegado tardisimo pero he podido navegar casi hora y media con 95L y 5.3, genial!!! aunque la 95L era la primera vez que la usaba y al principio iba con un poco de cuidado.

Fern una makina, aguantando con 5.9 cuando estaba para 5.3

Pues si, estuvimos allí, yo llegue el primero,así que después de estar hablando con not un rato, decicí meterme en el agua, por ese entonces (18 nudos), eramos como 3 o 4 navegando.
Luego la cosa se animó, y fué llegando gente, así que para el mediodia ya eramos un montón de gente.
Fern no faltó, el tio aprovechó hasta altas horas, después pude conocer a radjo (muy majo el), y unos cuantos mas.
El nivel era altisimo, pudimos ver algún vulcano, y algunos expertos de muy buen nivel (viendolos todo parece fàcil).
Disfruté muchisimo, aunque iba un pasado de tabla, tuve una mañana larga, me faltó ver a unos cuantos compañeros por allí, pero en fin, otra vez será.
Brutal, un dia completito !!!!!! [aplausos] [aplausos] [smilie=worship2.gif]
Saludos a todos los que estuvimos, y por su puesto, a los que no !!!!!

Hola!
que tal fue el domingo? Hacia bastante mas, no?
No fui ningun dia de los dos, creo que la pagina que indica el viento en Canet esta mal...por lo menos no indicó nada cerca de montar vela de 5,3.
Ayer al final entró el viento tambien en Barcelona, pero igual de rapido vino la tormenta con rayos guapos en nubes muy oscuras. Así fue facil huir de la playa per ver el partido,haha.

diumenge es va nagegar pero ni molt menys com dissabte. Molta trencant i poc vent. Dia lleig.

Disabte va ser el dia sens dubte...

Volver