Mallorca 25-09-2010

ferreret

Totawind Maniac
Mensajes
541
Puntos
0
Ubicación
Port de Sóller, Mallorca
Després d'esperar el dia perfecte avui, al final pareix que no ha fet res de l'altre món. Demà tenim un parte de mestral que pareix que pegará més al sud que el nord: Amb mestral, Sa Ràpita no funciona: Ses Covetes com única alternativa? Potser farà un miracle de Barcarés amb un mestral inesperat, com ha fet algunes vegades amb partes de mestral fluixos(sempre i quan faci sol). Alguna idea?? [smilie=worship2.gif]
 
aquí un que ahir se va quedar a mitges....
algú veu possibilitat de navegar avui a sant elm??....si mirau es mapa de previsió, pareix que és a on a de pegar de
veres...
si això xusca... [fcp] està en força 6!!!
http://calipso.puertos.es/Redes/DatosRedes.php?codigo=2820&Formato=Grafico&Lenguaje=es&tipo=met
algun altre puesto???
thankius!!!

ferreret, mira d'editar es misstge i li poses en es títol la data d'avui....
avisa com està pes port de sóller?? a sa platja den repic també hi ha un bon psicobloc...alternativa bastant jefa per si no fa vent...ejejejejejeje!!

salut!
 
En es Port ha pegat tot es vespre(mal rollo), i hi ha una marota tremenda, ja hi ha surfers esperant s'ona dins es port...Supòs que es psicoblog deu ser defora del port, per tant és inviable... No per on pegarà avui, però per Sa Ràpita pareix que no fa res... Amb es monasso que tenc!!!! [aiba]
 
Al final he agafat el veler i sortint del port de Palma en direcció al cap de Cala Figuera, a partir de Illetes ja hi havia mestral força 4 i a partir de Palma Nova força 5. Amb la mar plana hem disfrutat de fer bordos.

No se si s'haurà pogut navegar per s'hotel Aya.
 
Gracis Vicens per la info! [smilie=worship2.gif] En es final en es Barcarés ha hagut una horeta bona de mestral(racheada, però amb 7.5 he anat a tope). Ara esquena fotuda [cheer.gif] perquè he frenat una catapulta inminent...
 
Vicenç dijo:
Al final he agafat el veler i sortint del port de Palma en direcció al cap de Cala Figuera, a partir de Illetes ja hi havia mestral força 4 i a partir de Palma Nova força 5. Amb la mar plana hem disfrutat de fer bordos.

No se si s'haurà pogut navegar per s'hotel Aya.

Has passat per davora dues piraigües??? Hi havia una regata davant d'illetes de velers i jo per allà enmig remant, mooolt xulo [heavy]
 
Lida dijo:
Has passat per davora dues piraigües??? Hi havia una regata davant d'illetes de velers i jo per allà enmig remant, mooolt xulo [heavy]
Sí, passades les 5 de l'horabaixa però era una piraigua sola. Estava per davant Palmanova. Jo no feina regates, anava amb la dona i els nins.

Ferreret, em sap greu lo de la esquena però has d'assumir l'edat que tens [qmeparto] Jo ahir després d'amarrar em vaig caure de la passarela [fcp] Menys mal que vaig caure damunt el pantalà. Només m'havia passat una vegada, lo que passa que la anterior vaig anar a l'aigua en ple mes de febrer [roto2rie.gif]
Recuperet aviat.
 
Fonso666 dijo:
aquí un que ahir se va quedar a mitges....
algú veu possibilitat de navegar avui a sant elm??....si mirau es mapa de previsió, pareix que és a on a de pegar de
veres...
si això xusca... [fcp] està en força 6!!!
http://calipso.puertos.es/Redes/DatosRedes.php?codigo=2820&Formato=Grafico&Lenguaje=es&tipo=met
algun altre puesto???
thankius!!!

ferreret, mira d'editar es misstge i li poses en es títol la data d'avui....
avisa com està pes port de sóller?? a sa platja den repic també hi ha un bon psicobloc...alternativa bastant jefa per si no fa vent...ejejejejejeje!!

salut!

VAig pegar un bot a Sant Elm devers les 2 i no entrava be! A St Ponça tenia bona pinta, però encara hi h les bolles...
 
jejejejje...nos cruzamos Jimmy...
nosotros bajamos poco antes de las 14....
llegué sobre las 10'30 y había un auténtico huracán detrás de la dragonera... [ojos]
peeeero de mestral y, rebotando a las malas por las montañas, entraba alguna racha pa'cagarse en el canal, pero ni era lo ideal y además estaba solo.sooo...me hice caquita... [sorprendido] a las 11'30, llegaron los refuerzos pero ya había bajado bastante....
a ver si cuadra algún día que tengo ganas de pegarle un boca'o al spot este...
PD: el bar está bastante bien.... [risas] eh mestre?
[bonk]
 
como es este spot de Sant Elm? yo he ido por ahi a cenar (de p.m. por cierto) pero nunca habia pensado en salir navegando desde ahi!!!! de donde se sale? donde se deja el coche? [sherlock.gif]
 
MÁS que dónde se sale , mejor pregunta a salgueti por donde se vuelve ? !!!!! [meparto]
 
Volver
Arriba