Mallorca divendres 24/09/2010

Vicenç

Totalwind Supergurú
Això se moooouu!!

Per divendres i al nord tenim un d'aquests partes xungos, tormentosos, amb aigua... Però i que em de fer! És lo que hi ha [goofy] A veure com evoluciona.

De moment ses previsions donen vent però Windfinder dóna component sud (17-19 kts) fins es capvespre rolant a nord fort al vespre 34 nusos! [sorprendido]

Mentrestant el Windgurú dóna nort desde mig dia i afluixant es vespre... [discutir] [shot] A veure si es posen d'acord...

Ja veurem com queda s'asunto!!

Saludos,
Colau

25 nusos o més de nord [big-laugh]

Aemet per demà matí: "Chubascos localmente fuertes acompañados de tormenta" Això me sobra [goofy]

mentres no hi hagi llamps... tan mateix te banyaras igual!!!! [risas]

Chubasco = aigua -------------> pot emprenyar el vent
Tormenta = trons i llamps ---> pot emprenyar en Vicenç [goofy] [big-laugh]

Fa devers 20 anys un llamp va caure a un pi que estava a uns 50 metres de jo, matant al home que seia davall [sorprendido] No vull saber res de llamps.

....m'heu posat nerviós un altre pic!!!
[platano] [platano2] [platano]
a meam què passa...
hem de dur ses ulleres bussejar??? [meparto]
[bonk]

Cuando el grajo vuela bajo !!!! [platano] [ojos] ,,, la verdad es que cuando todo el mundo se caga en to por el parte de mañana aquí estamos nosotros para equilibrar la balanza del optimismo !! [heavy]

Lo mejor , es que me va a dar tiempo de llevar el niño al cole , de desayunar , de pasar por la oficina a controlar el tema y de subir tranquilamente para a eso de las 10.30 estar en el norte navegar un par de horitas y bajar como quien no quiere la cosa !!

Saludos

Manuel

entre les 11 i les 15, tots es partes encara donen alguna coseta....
windfinder 20-19, casi igual que windguru i, aemet i taules portuàries, un poquet menys, uns 15-16 nus...
o jo estic més optimista que tu, vicenç, o no sé mirar ses previsions.....jejejejej!! tot i que clar, després de veure-ho ahir...això ja no és lo mateix.... [fcp]
[saludo]

Els del nord no veim res més que aigua desde fa més de 12 hores.... Crec que vaig a telefonar als nins que duguin banyador que avui farem natació al pati [big-laugh] [big-laugh]

Un amic, que ara s'ha passat al estel, m'ha telefonat comentant que al Barcarès estava molt ratxeat. Que menys mal que ha fet kite perque els de wind estaven penjats quan no hi havia ratxa [aiba] Li perdon per una questió d'antiguetat [roto2rie.gif]

Volver