martes 12 Octubre Mallorca?sera verdad'

alevasa dijo:
En el Foro de metered estan dandele vueltas a la Borrasca esta Borrasca paso por (Huelva) el viernes y mucha lluvia y poco. Viento eso si dejo buenas olas suerte
http://foro.meteored.com/foro+general+de+seguimiento/modelos+octubre+de+2010-t124473.300.html
Buen enlace Alevasa, no conocía este foro meteorológico. Gracias.
 
He estado mirando el último parte de windgurú pro, y para mañana dan un cacao impresionante de viento, acompañado por el diluvio universal [sorprendido] Al final hasta que no esté en la playa, no se sabrá que realmente hará...
Es cierto que el miércoles dan mejor parte, pero tengo trabajo!!
 
lamentablement dramàtic..... [fcp]
igualment haurem de pujar...però ja ni per demà...
[crybaby]
 
Señores, ara en donen!

Els darrers partes és de que algo de NE girant a E el migdia ens faci banyar-mos. Cap allà s'ha dit!
 
Lida dijo:
Señores, ara en donen!

Els darrers partes és de que algo de NE girant a E el migdia ens faci banyar-mos. Cap allà s'ha dit!
De on has tret aquest parte? No el veig en lloc [sorprendido]

De totes maneres ara m'ha avisat en Ferreret ara que hi ha vent al nord per 4.5 - 5, moltes ones però també molta pluja.

Acab de veure l'estació d'Alcudia i mostra força 8.
 
barcarets está para 3.7 ahora mismo. E-NE. La prevision dice que a mediodia muere y entra SW en canpas [roto2rie.gif]
 
Hola Jaume, mirant ses tables portuaries donen SW F.4 al migdia i SSE [goofy] F.6 a partir de les 16 h.

La meva mare que està a primeria linea de mar a Sometimes m'ha telefonat demanant que no vagi al nord, que no me la jugui a la carretera amb aquest temps. Diu que la terrassa de ca seva està inundada i que fins i tot hi ha onetes a la mateixa terrassa [qmeparto] Si ha de bufar a Palma avui horabaixa li faré cas.

A veure si atura un poquet de ploure.
 
jo tb em quedaré per aqui ... fins i tot he vist que per sometimes el vent ja esta com a de ponent i pot acabar de girar abans de lo que diu la previsió ... si aplegam 1h bona será amb la merda de día que fa ...
 
avisan que por el norte ya está parando, se está poniendo raro...
 
En sta ponsa diluvio universal , pero esta calentita !!! [meparto] y yo currando como un campeón , eso sí pendiente del parte en campas !!
 
Por las fotos del satélite me huelo que aquí en Palma dificilmente va a entrar algo puesto que el centro de la borrasca está pasando más al sur de lo esperado y ahora debe situarse a la altura de Formentera.

Ojalá me equivoque.
 
Me informan de que en es barcares se ha parado un poco y que en el puerto está para 5.7 mientras que la estación de alcudia marca 30 nudos en racha y del este. !!!!!
 
http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=414

SW a las 14.00
 
Un parell ens hem tirat a Capellans, tables d'ones i 4'7 -5m. Fiesta de l'espuma per sortir, però divertit una vegada passada la rompent... Com no ha durat massa hem acabat fent surf apropet [big-laugh] [big-laugh]
 
Volver
Arriba