Martes 26 ¿garbí?

Enrike

Totalwind Hero
Parece que mañana martes podria entrar garbí al menos en Barcelona, ¿que opinais?

Si entra me escapo al mediodia seguro.

Habra que estar atentos, puede que entre algo ya que hay tramontana en el norte.

Enrike dijo:
Parece que mañana martes podria entrar garbí al menos en Barcelona, ¿que opinais?

Si entra me escapo al mediodia seguro.

Jo ja vaig cap allà. [outtahere]

Barcelona. A partir de les dues s'ha posat bé, però només uns 15 minuts.

Però bé, ens ha servir per mantenir la forma i prendre contacte amb els elements un dimarts al migdia... no deixa de ser un luxe, no?

quina sort alguns!! l'enorabona per la navegada!! jo estic estudiant...i fins el finde no mullare!!!^^

Be, a Castelldefels s'ha posat de garbí pero uns 10 nussos. Shi ha estat aixins una bona estona deprès ha girat a llevant i cap a les 18:45 ooopppsssss 15- 16 nusos de llevant. Ja ja ja uns altres 45minutets de navegada amb 7.6 (a estoones molt fort) i 109ltrs.

Yo pinchada total [bonk] [bonk] [bonk]

He entrado en el agua sobre las 14:45 justo cuando se paraba todo

He estado flotando como 1h esperando a ver si subia de nuevo, finalmente he desistido.

Cuando ya he recogido el material y me he cambiado veo que estan soblando 10 - 11 nudos de NE [bonk] [bonk] [bonk]

A ver mañana que tendré vela nueva (V6 7.5m)

Por cierto Salvi al final no he cogido tu vela ya que el viento a parado del todo, pero gracias por el ofrecimiento.

alextxell dijo:
Be, a Castelldefels s'ha posat de garbí pero uns 10 nussos. Shi ha estat aixins una bona estona deprès ha girat a llevant i cap a les 18:45 ooopppsssss 15- 16 nusos de llevant. Ja ja ja uns altres 45minutets de navegada amb 7.6 (a estoones molt fort) i 109ltrs.

És que no pares!!!! No sé com t'ho fas... Clar com que sempre estàs "AL PUESTO" :mrgreen:

No hi ha dret [culo]

Jo he arribat a la base a les 17:00 he vist al Enrique i en Jordi (cunyat) quan he vist que entraban uns 10 a 12 nusos he muntat la vela de 8,5 i 135 l a l'aigua, anava just pero planejava lo suficinet per treurem el mono.

S'ha de estar al loroooo....

[saludo]

a port de la selva ha entrat tramontana per 5,5 després cap a les 16:00 ha parat totalment i sobre les 18:00 segons m'han dit, (jo he sortit de l'aigua a 15:45 per tornar a la feina) s'ha posat per 4,7 i s'ha pogut navegar fins que s'ha fet fosc.

avui segueix bufant més i més fort, i sembla que hi haurà tramontana per més dies.

la tramuntana esta aqui!!! ahir a la nit a girona feia una castanya, i jo ala biblioteca de la universitat se sentien els arbrers...i avui man trucat que esta mol guapo!!! [crybaby]

Volver