Martes 9 tramontanada en sant pere

Ostres, doncs quan tinguis el remolc, si algun dia et fa falta algú, diga-m'ho. No sé si t'aniria bé... Jo sóc de Mataró.
Lo rotllo del windsurf és que el material ocupa molt, i si no tens furgo, casi que només t'hi cap el material d'una sola persona.

silent dijo:
not dijo:
Si navegues a menys de 5 nusos no t'hauria de dir res.

Matitzo (estic "molt empollat" des de que els urbanos em van treure de l'aigua a Barcelona perquè hi havia bandera vermella, ignorants!!...): si hi ha canal, has de entrar pel canal. Si no hi ha canal pots entrar per la zona dels banyistes a "velocitat medusa"*. Si hi ha circumstàncies que ho impedeixen (podries argumentar cansament, imposibilitat técnica per les condicions....) la llei contempla que pots navegar per la zona dels banyistes per acostarte a la costa però sempre a "velocitat medusa"*

*"velocitat medusa": no recordo si és 2, 3, 5 nusos, però en qualsevol cas moooooolt lent

Es el que hem referia, si no pots cenyir o es trenca alguna cosa o es simplement es una necesitat inmediata tornar a terra , pots fer-ho a "velocitat medusa".

Que de fet era el teu cas, si estas cansada i t'ofegues intentant anar al canal, llavors de qui es responsabilitat?

gemma79 dijo:
Ostres, doncs quan tinguis el remolc, si algun dia et fa falta algú, diga-m'ho. No sé si t'aniria bé... Jo sóc de Mataró.
Lo rotllo del windsurf és que el material ocupa molt, i si no tens furgo, casi que només t'hi cap el material d'una sola persona.
Fantàstic! Ja t'avisaria.

not dijo:
silent dijo:
not dijo:
Si navegues a menys de 5 nusos no t'hauria de dir res.

Matitzo (estic "molt empollat" des de que els urbanos em van treure de l'aigua a Barcelona perquè hi havia bandera vermella, ignorants!!...): si hi ha canal, has de entrar pel canal. Si no hi ha canal pots entrar per la zona dels banyistes a "velocitat medusa"*. Si hi ha circumstàncies que ho impedeixen (podries argumentar cansament, imposibilitat técnica per les condicions....) la llei contempla que pots navegar per la zona dels banyistes per acostarte a la costa però sempre a "velocitat medusa"*

*"velocitat medusa": no recordo si és 2, 3, 5 nusos, però en qualsevol cas moooooolt lent

Es el que hem referia, si no pots cenyir o es trenca alguna cosa o es simplement es una necesitat inmediata tornar a terra , pots fer-ho a "velocitat medusa".

Que de fet era el teu cas, si estas cansada i t'ofegues intentant anar al canal, llavors de qui es responsabilitat?

El problema sol ser que aquests "mendrugos" de socorristes que tenim no tenen ni idea de la legislació. Ni els urbanos de Barna se la saben, precisament perquè NO ES EL SEU AMBIT DE COMPETÈNCIA. És patètic. Abans d'ahir em van posar una multa de 150 euros per navegar al port de Maó, on vaig aprendre fa <25 anys i on he navegat durant tots aquests anys. És un port natural super ample i mai hi ha hagut cap problema, tot i que abans s'hi feien regates de vela i hi havia més permisivitat. Aquest any s'han posat la careta de "poli malo" i no fan més que donar pel cul per no solventar cap problema real. CATETOS!! [fcp]

[Abans d'ahir em van posar una multa de 150 euros per navegar al port de Maó, on vaig aprendre fa <25 anys i on he navegat durant tots aquests anys. És un port natural super ample i mai hi ha hagut cap problema, tot i que abans s'hi feien regates de vela i hi havia més permisivitat. Aquest any s'han posat la careta de "poli malo" i no fan més que donar pel cul per no solventar cap problema real. CATETOS!! [fcp][/quote]

Ostres Silent, sembla que els atraiguis... empollat be la normativa i els hi fots un repàs o millor fotocopiat la normativa i la forras amb aironfix i la portes al cotxe o ha sobre..

Tindriem que penjar aquest foro, sobre la normativa la llei que parli el entrar o sortir amb les embarcacions, aixi la gent sabria que fer en cas de denuncia devant dels policies catetos que et volen multar sense ells saber res sobre la normativa.

Eric / wind dijo:
Curiositat tinc per saber el perque de la multa al port de Maó... [sorprendido]

Segons ells está prohibit qualsevol activitat esportiva que no sigui expressament autoritzada??!! [sorprendido] [sorprendido] Alguna cosa em sona, tot i que no estic del tot segur, de que está prohibit per la Lei de costas y puertos, fer ¿windsurf?¿sports náutics? a dintre dels ports. El problema és que el port de Maó no és un port com el de Barcelona o el de Valencia, on evidentment no em ficaria, és un port natural de unes 10 milles de llarg i 1 d'ample on sempre s'ha nedat, pescat, navegat, fet windsurf, regatejat, etc etc. Haig de repassar la legislacio a veure que diu la última paraula no està dita, però si els pot contradir, trobaré l'argument, no em coneixen aquests...

Volver