Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ekualo dijo:A Figueres porta tot el mati bufant, llastima q no hagi pujat am el material
Mira la pàgina web w w w . buscandomar punt com , impressionant com està el mar!!!sos4l dijo:en barna 35nudos![]()
![platano [platano] [platano]](/foro/smilies/platano.gif)
mariocitys dijo:..... però dijous sembla que hi ha previ de garbí, a veure que passa
![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
Eric / wind dijo:Tu et vols matar o que?wind-carlos dijo:Quina llàstima no haver-hi pogut anar, jo hi anava amb la 126l...sos4l dijo:en barna 35nudos![]()
![]()
35kn son bona castanya i amb 126L t'haguesis fet mal, o pot ser t'hagues passat com a mi l'ultim cop amb 30kn que ni era capaç de fer el beach de la força del vent i no vaig arribar a sortir per molt que ho intentaba...![]()
Vaig estar 1h 30 per poder fer 5-6 bordos molt curts. Lo més curiós és que amb lo passat que anava, ficava la taula casi en direcció al vent, anant a hiperceñida per lograr el water. Això si, la conseqüent derivada de més d'un km...
![facepalm [fcp] [fcp]](/foro/smilies/facepalm.gif)
wind-carlos dijo:De les poques coses que puc "fardar" en el wind es ficar-me amb tramuntana a Pals amb 27kn amb ratxes de 30-32kn, onades de metre llarg i tota la gent amb 75-85l i jo amb 126lVaig estar 1h 30 per poder fer 5-6 bordos molt curts. Lo més curiós és que amb lo passat que anava, ficava la taula casi en direcció al vent, anant a hiperceñida per lograr el water. Això si, la conseqüent derivada de més d'un km...
![]()
no se , no se.. a mida que aprens vas reconeixent els dies en que no disfrutarás i ja no hi entres. Eric / wind dijo:No cal que te la treguis de sobre. 126L y una vela de 7 o 7.5 pot ser ideal per als dies de termics al estiu.
)
El viento muy constante, la rompiente técnica pero se salía más o menos bien con experiencia. Chupao saltar, surfear un poco más complicado, por la dirección y porque acojonaba un poco caerse en la rompiente
Un gran dia, a ver mañana, aunque apunta más flojo.sos4l dijo:silent, que te pillaras despues de la kombat??
totalmente!! la probe en 86 y me quede enamorado... a ver si encuentro unasilent dijo:kode 94 litros, hoy la he estrenado. Creo que he acertado.sos4l dijo:silent, que te pillaras despues de la kombat??
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.