Martes miercoles NE-E

silent

Totalwind Superhero
Estas previs normalmente se desinflan a medida que se acercan, pero si no lo hace pueden ser días moviditos de viento y mar [applaudit] [applaudit] [applaudit]

parece que mañana el dia mas còmodo con sol y E-NE, luego miercoles probable lluvia no?

A ver si me puedo escapar, puede ser un dia divertido con oleaje para 5.2-6.

Doncs de moment pinta bé, a veure que passa amb la pluja. Jo intentaré escapar-me aquesta tarda a Castelldefels, tot i que no és el millor lloc, però confio que hi acabarà entrant.

de moment a malgrat-palamos es massa nord , va de 20 a 4 nusos aixó vol dir que si no gira mes a ENE res de res!

Pals peró sembla que funciona!

En sant pere si enrike, hoy seguramente es un buen dia para romper algo en cabrera...

sos4l dijo:
en barna 35nudos [aiba]
Mira la pàgina web w w w . buscandomar punt com , impressionant com està el mar!!!

Quina llàstima no haver-hi pogut anar, jo hi anava amb la 126l... [platano]

iiiiiiijaaaaaaaaa!!!!!

dixie-national-rodeo-and-livestock-show.jpg

Dia fortet a Kastas, força ratxejat i amb onadotes. He anat amb 4.5 i prou bé de vela, demà ja pinta més complicat per la pluja, però dijous sembla que hi ha previ de garbí, a veure que passa

Eric / wind dijo:
wind-carlos dijo:
sos4l dijo:
en barna 35nudos [aiba]
Quina llàstima no haver-hi pogut anar, jo hi anava amb la 126l... [platano]
Tu et vols matar o que?

35kn son bona castanya i amb 126L t'haguesis fet mal, o pot ser t'hagues passat com a mi l'ultim cop amb 30kn que ni era capaç de fer el beach de la força del vent i no vaig arribar a sortir per molt que ho intentaba... [fcp]

De les poques coses que puc "fardar" en el wind es ficar-me amb tramuntana a Pals amb 27kn amb ratxes de 30-32kn, onades de metre llarg i tota la gent amb 75-85l i jo amb 126l [fcp] Vaig estar 1h 30 per poder fer 5-6 bordos molt curts. Lo més curiós és que amb lo passat que anava, ficava la taula casi en direcció al vent, anant a hiperceñida per lograr el water. Això si, la conseqüent derivada de més d'un km... [bonk]

Quan em tregui aquesta 126 de sobre (que ja tinc ganes) estic pendent de baixar a una 105l.

Parlant de vent, demà pluja pluja oi? [fcp]

wind-carlos dijo:
De les poques coses que puc "fardar" en el wind es ficar-me amb tramuntana a Pals amb 27kn amb ratxes de 30-32kn, onades de metre llarg i tota la gent amb 75-85l i jo amb 126l [fcp] Vaig estar 1h 30 per poder fer 5-6 bordos molt curts. Lo més curiós és que amb lo passat que anava, ficava la taula casi en direcció al vent, anant a hiperceñida per lograr el water. Això si, la conseqüent derivada de més d'un km... [bonk]

Be per aqui hi hem passat tots, sempre hi ha aquella epoca en que t'hi poses sigui com sigui , jo mateix recordo amb 160 litres y 4 mts amb les tramuntanades a sant pere.

Ara que sigui per fardar.... [meparto] no se , no se.. a mida que aprens vas reconeixent els dies en que no disfrutarás i ja no hi entres.

Estic amb eric , amb el que peses tu buscat una 90 litres i aguanta la 130 per els termics.

Eric / wind dijo:
No cal que te la treguis de sobre. 126L y una vela de 7 o 7.5 pot ser ideal per als dies de termics al estiu.

Eso le digo yo, pero no me hace caso.... (será porque la 105 se la quiero vender yo [big-laugh] )

Hoy en Badalona, de puuuuuta madreee!!!!! He salido de trabajar a las 17h (bueno, me he escaqueado 10 min antes) y a 17:11 ya estaba ahí, a las 18:30 en el agua, hasta las 17:00, porque era el último, el sol se ponia y el viento amenazaba de parar.

4.5 m2 de vela y 94 litros. A ratos fuerte, no pasado pero fuerte, con 85 litros habría ido mejor, hasta podría haber sacado la 74l pero no quería ir justo. Además estaba de estreno y quería exprimirla!! [big-laugh] [big-laugh] El viento muy constante, la rompiente técnica pero se salía más o menos bien con experiencia. Chupao saltar, surfear un poco más complicado, por la dirección y porque acojonaba un poco caerse en la rompiente [bonk] Un gran dia, a ver mañana, aunque apunta más flojo.

pensaba que vendias la 105 para pillar una slalom.... [big-laugh]

Volver