radjo
Totalwind Hero
la previ para el martes y miércoles es una garbinada de cojones en todo el litoral, aunque con lluvia, no entiendo nada, alguien navegará mañana???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
!silent dijo:aaaiiiinnnnsssss, i jo a Tarifa sense vent..... cagondena!
Be, de totes formes, si no estigués de vacances hauria de treballar, és el consol que em queda, tot i que si ho se em quedo de vacances a Barna, en una setmana ha fet més vent a Catalunya que en tot l'any!
alextxell dijo:silent dijo:aaaiiiinnnnsssss, i jo a Tarifa sense vent..... cagondena!
Be, de totes formes, si no estigués de vacances hauria de treballar, és el consol que em queda, tot i que si ho se em quedo de vacances a Barna, en una setmana ha fet més vent a Catalunya que en tot l'any!
Ja ja i que ho diguis, de totes formes a Castelldefels esta totalment de SUR i hi ha un mareton important, jo de moment crec que paso, fa pinta de ser un dia per trencar material.
![big-laugh [big-laugh] [big-laugh]](/foro/smilies/big-laugh.gif)
alextxell dijo:El que mes m'indigna es com pasan la trencat els caits, grrrrrrrrr no els hi costa res.
. Aixó demostra un cop més que "el que vale vale, y el que no al kite"
Conyes apart, realment el kite és més fácil i això ho demostra. És cert que els permet navegar avui, pero també els treu merit i emoció.
![ojos2 [ojos2] [ojos2]](/foro/smilies/ojos2.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.