Martes y miércoles garbinada en barcelona?

radjo

Totalwind Hero
la previ para el martes y miércoles es una garbinada de cojones en todo el litoral, aunque con lluvia, no entiendo nada, alguien navegará mañana???

Yo

No es el típoco termico, es viento de Sur-oeste producido por el paso de una borrasca

Puede soplar a cualquier hora y con diferentes intensidades (no necesariamente al mediodia)

te mes pinta de ponentada que de garbinada, segurament es navegará de castelldefels cap amunt potser millor de cabrera cap munt. A veure que passa. Estem ja amb el nas a vora el mar a veure que passa. Per la meva part intentare navegar de mati pq si entra fort es posará un mar del dimoni...

Ahir bon gregal per la punta del tordera! per 6mts. Hem consta que a sant pere van navergar amb 5mts i el dissabte navegar i trencar material amb 4 passats.

Salut i sort cap a barna i rodalies per aquests dies que es preveuen b0ons!! [saludo] !

per aqui fa vent per 5-6mts pero plou xiribiri important... força mar.

A veure que tal el mati!

mes de 20 i ratxes de mes de 30 a Kastas a i mareton, aixo de sur. Jo amb mareton i sur........ posibilitat de trencar molt alta.

si si 20... 30 aqui esta mes de garbi pero mar de dificil entrar....haurem de anar a veure els pros com s'ho fan!

plou per alli baix?

De moment no, pero esta negreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee i ha plogut fa una estona.

aaaiiiinnnnsssss, i jo a Tarifa sense vent..... cagondena!

Be, de totes formes, si no estigués de vacances hauria de treballar, és el consol que em queda, tot i que si ho se em quedo de vacances a Barna, en una setmana ha fet més vent a Catalunya que en tot l'any!

silent dijo:

Be, de totes formes, si no estigués de vacances hauria de treballar, és el consol que em queda, tot i que si ho se em quedo de vacances a Barna, en una setmana ha fet més vent a Catalunya que en tot l'any!

Ja ja i que ho diguis, de totes formes a Castelldefels esta totalment de SUR i hi ha un mareton important, jo de moment crec que paso, fa pinta de ser un dia per trencar material.

alextxell dijo:
silent dijo:

Ja ja i que ho diguis, de totes formes a Castelldefels esta totalment de SUR i hi ha un mareton important, jo de moment crec que paso, fa pinta de ser un dia per trencar material.

¿No has vist els videos de Sylt al foro de videos? Per molt on-shore que estigui, si fa vent es pot navegar, vinga a l'aigua!!!!! [big-laugh]

efectivament alex, massa mar.... de 3 que han entrat un ha rebentat tot taula y vela....... els altres han sortit al cap de una hora ...

potser demar millora o s'ordena una mica [meparto]

El que mes m'indigna es com pasan la trencat els caits, grrrrrrrrr no els hi costa res.

alextxell dijo:
El que mes m'indigna es com pasan la trencat els caits, grrrrrrrrr no els hi costa res.

¿T'indigna? Llavors t'hauri d'indignar que sigui tan fácil seure al sofá, agafar el mando i engegar la tele [big-laugh] . Aixó demostra un cop més que "el que vale vale, y el que no al kite" [qmeparto] Conyes apart, realment el kite és més fácil i això ho demostra. És cert que els permet navegar avui, pero també els treu merit i emoció.

A part d'això ¿qui i com ha trencat la taula? [ojos2] [ojos2]

bueno bueno permet navegar pero si tens un nivell, jo ho se per la gent que navega en el club.
No tots els caiters poden sortir un dia com el de ahir, si que es cert que com que es tan facil i dona tanta confiança n'hi ha molts que hio intentant pero aixi els hi va.
La ultima ponentada recordo com a minim 2 caiters amb ferida important al cap per cops amb la taula, un parell de magullats per revolcada d'onada i algun estel volant per dins del mar.

bon dia nois,!!

no se com van trencar per com estaba suposo que enpuntant a la sorra i revolcan amb les onades.....

avui tampoc navegarem [crybaby] [crybaby]
la previ de onades dona 2-3mts..... ahir tambe hi havia parets de 2mts , de tota manera m'acostar{e al mitgdia a veure l'espectacle!

display_map.php

Volver