Hola nois.
Jo us puc dir que m'he tornat un fidel client de Decathlon ...
Peso 100 Kgs, per tant "machaco" bastant el material. Fa mols anys que navego i he perdut totes les manies de marques, he tingut desenganys amb moltes ...
Vaig comprar fa tres mesos
per 189 € 
una Tribord 8,5 amb 2 cambers, model de fa dos o tres anys, la del tall "raro" ... l'hi tenia mania per la seva forma, però la veritat es que em funciona perfectament, es monta ràpidament, no salten els cambers, giren suaument, funciona embossadeta amb poc vent i aplanada aguanta la tira quan vaig passat ... he tingut molts anys North, he passat per Gaastra i Pryde i la veritat es que no las trovo a faltar. La monto amb un màstil Tribord 100/100 carbó, es va trencar amb més un any i mig d'us quan estava la vela a la sorra, pel desgats causat per el camber superior (ja em feia patir des de feia temps ...) , mel van canviar sense cap problema en garantia

, i el vaig trencar ara de nou, a l'aigua quan tenia també un any i poc
![crybaby2 [crybaby] [crybaby]](/foro/smilies/crybaby2.gif)
(maleit protector de màstil d'alumini
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
) ... doncs mel tornen a canviar

... a la mateixa botiga, sense preguntes, en un Decathlon on no venen res de windsurf, on també em van canviar fa uns anys una botavara Tribord d'alumini que es va trencar per el capçal quan faltava
1 setmana per acabar la garantia (Et donen 2 anys

increible per un esport com el nostre !!!)
A part d'això estic usant des de fa un any una botavara Tribord de carbó comprada a un company que no la va arribar a estrenar i no he tingut cap pega.
En fi, es la meva experiència i us la comento per si us serveix ... no crec que en cap botiga et donin el mateix tracte ( ... que si t'ha agafat una rompent ... que si tu peses molt i forces molt el material ... que si no estava ben muntat ...) El resultat es que a més de wind els hi compro material de bici, ski, roba ... m'han guanyat com client ...
Sort amics, que els vents us siguin favorables
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
!!!