MÉS Moderadors?

salvi

Totalwind Hero
Voluntaris per fer de moderador/a?

Tenint en compte que el fòrum ha crescut molt i que no hi ha hagut "nous nomenaments"... Estaria bé que algú més es presentés com a voluntari per exercir de moderador/a.

Requisits:

Participar regularment.

Tenir una actitud de compromís amb el fòrum, amb totalwind i amb el windsurf.

Apuntar-se i contribuir a organitzar quedades.

Assegurar que les normes es compleixen (no problem en aquest sentit).

Vigilar mínimament que els missatges es publiquen a la secció corresponent.

Respondre el màxim de missatges i atendre el dubtes, etc.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!!!!!

més moderadors? vols dir que al final no hi haurà més moderadors que participants? si realment creus que és necessari pots comptar amb mi, ja m'enviaràs un privat explicant que s'ha de fer.

Jajaja!!! Serà un fòrum hipermoderat :mrgreen:

No, jo penso que els que sempre esteu per aquí ja heu consolidat uns vincles amb el fòrum i la gent... Un passet més implica "firmar" (simbòlicament) i comprometre's formalment amb Totalwind/Catalunyawindsurf.

És veritat que el fòrum s'autoregula gairebé sol, és a dir, entre tots (perquè entre altres coses està ben organitzat i muntat, jeje). Però no està de més, penso, que n'hi hagi uns quants que se'n responsabilitzin, el vigilin, l'alimentin, el mimin amb major constància que un usuari "normal".

Requisits? Els que he posat a dalt.

La proposta és a títol personal. A veure què pensen els altres companys moderadors.

Gràcies Jordi!!!

em smbla molt correcte aquest foro...de fet m'hi conecto molt sovint cada dia, i intento donar smpre consells, i opinar ;)

Per mi totalment conforme, jo de fet porto una temporadeta que tinc problemes al treball y no puc participar tot el que m' agradaria, així que aniria be una mica de relleu

Vols dir que es necessiten mes moderadors? com dius sera un forum hiper-moderat ja ja ja.
De moment crec que s'esta consolidant la gent que entra regularment i tot rutlla força b.
De fet no creus que hauriem d'anar a "menys" moderadors [bonk]
ep pero per mi cap problema ja saps que jo estic intentant involucrar mes a la gent d'altres forum com el de Tarragona i terres de l'ebre.

aprofito tema moderadors, per fer una pregunta, què ha passat amb les previsions de windguru que hi havia a cada zona? s'han evaporat. és per algún motiu concret?

Si voleu tambe podeu comptar amb mi,
la primera vegada que vem montar el foro i vas demanar moderadors vaig pensar que tenia bastanta feina per involucrar-me pero segueixo conectan igual com el primer dia, pero opino lo mateix que el Enrique, jo viatjo bastant i estic al sector del totxo i li tens que dedicar moltes hores.

Ja explicareu com funciona.

jordi-navata dijo:
aprofito tema moderadors, per fer una pregunta, què ha passat amb les previsions de windguru que hi havia a cada zona? s'han evaporat. és per algún motiu concret?

Sí, Jordi. Tenien molt poques visites i els mateixos vincles els teniu a LA PREVI, amb moltes visites.

La idea és deixar clar que a LA PREVI es centralitzen les consultes de tot el territori, així com la planificació del cap de setmana.

Els apartats locals es destinen a reportatges-fotos-valoració de les sessions (i altres temes directament relacionats amb cada zona si ho preferiu).

Després hi ha l'apartat general de CatalunyaWindsurf on hi cap tot excepte el que s'ha indicat.

Salutacions,

salvi

Gracies, salvi ja explicareu com funciona amb mp o ja li preguntare algun moderador...

a veure si ens veiem avui a la base.

Saludos

Hola!

- Bàsicament participar (al fòrum i si pot ser en les trobades), animar i aportar continguts que estimulin a la participació.

- Atendre el dubtes.

- Fixar-se en com ho fan els veterans i anar prenent nota.

Aquest és el "text fundacional" (potser caldria revisar-lo...), encara po ser vàlid:

CatalunyaWindsurf és el fòrum de TotalWind.net concebut per a:

1 - Ser un espai específic de comunicació entre els windsurfistes catalans.

És a dir, aquells que compartim la zona de navegació que va dels Pirineus al Delta de l'Ebre.

2 - Reforçar i ampliar els nostres vincles personals.

Organitzar trobades i planificar el cap de setmana resulta més fàcil en aquest entorn virtual que pren com a referent una zona de navegació compartida.

3 - Facilitar i fomentar, compartint l'entorn comú de TotalWind.net, el coneixement del que passa en el món del windsurf català, així com facilitar i fomentar la comunicació entre l'afició hispanoparlant i la catalana.

CatalunyaWindsurf és una plataforma de generació de continguts específics, que poden transcendir l'àmbit local i projectar-se a la generalitat d'aficionats de llengua española.

El windsurfista català trobarà aquí l'oportunitat de xerrar en llengua catalana amb altres companys.[/b] Tant castellà com català seran llengües "ofocials" en el nostre fòrum i el seu ús serà lliure i sense restriccions.

Aquells continguts que considerem més interessants seran traduïts al castellà i publicats al fòrum general de TotalWind.net.

Coneix altres windsurfistes de la teva zona a TotalWind.net/CatalunyaWindsurf.

Hi esteu tots convidats!

ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL FÒRUM

LA PREVI
Planificació del cap de setmana. On anem? Com quedem? De l'Ebre fins a França.

PHOTOSHOOTING
Álbums personals de fotos.

APARTATS LOCALS (EBRE - COSTA CENTRAL - EMPORDÀ
Reportatges. Cròniques de navegació... i temes directament relacionats amb la zona.

CATALUNYAWINDSURF
Per a tots els altres temes.

Companys, alguna cosa més que creieu important??

El Jaume s'encarregarà d'activar el vostre compte com a moderadors del fòrum.

Gràcies de nou!

Volver