Meteo Marine per android millor que windguru

alex-bara

Usuario activo
Mensajes
78
Puntos
0
Ubicación
Roda de Barà (tarragona)
Hola socis!
Fa un mes he tingut de prova al movil l'aplicació Meteo marine (gratuita) y la veritat es que per la zona per on jo estic, Calafell, Coma-ruga, Roda de Bara, Torredembarra, les dades que m'ha donat han sigut força correctes.
Sobretot amb vents de menys de 15kn, cuan pel mati a la platja bufaba 10kn SW la predicció marcaba correcte, en canvi el windguru marcaba 6kn NE [shot].
Aquesta aplicació me la va recomenar una persona que navega amb veler y em va dir que la informació es mes fiable perque la treuen directament de les estacions meteorologiques dels ports, també t'indica d'alertes, mar de fons, etc...

Proveu-lo i ho comentem, a veure que us sembla, jo estic encantat fins a dia d'avui.
 
Realment no ho sé pero que les dades son del ports aixo segur, de moment aquest mes de prova aquesta aplicació l'ha encertat diria jo que un 90% de les vegades almenys a la meva zona. No ho sé companys, proveu-la a les vostres zones a veure que tal. [sherlock.gif]
 
Un altre aplicació molt bona per android es el temps, jo tinc la predicció i el vent del lloc on estic i de Calella de Mar que eson tinc le material, s'actualitza cada mig horai es fantastic, agafa d'estacions meteorologiques de molt aprop. Per exemple d'arenys l'agafa de la riera i de calella de pineda a una distancia menor de un KM , jo ho he comprovat amb l'anemometre i ho clava.
 
Jo per Barcelona (port olímpic) no m'ha anat gaire bé! Però potser és la zona que és una mica imprevisible perque windgurú i windfinder tampoc han donat gaire bon resultat !!!!
 
Volver
Arriba