Mi jefe no me deja ir a Lanzarote!!!!

Enrike

Totalwind Hero
Este año me he guardado 9 días de vacaciones para ir en invierno a las Canarias, el otro día vi una oferta buenísima para Lanzarote la semana del puente del día 8, pero al solicitar la semana de vacaciones me dicen que van muy mal las ventas y que hay que apretar lo que queda de año :x

Primero reducción de sueldo (que no de jornada) ahora que no se pueden hacer vacaciones en diciembre, ¿lo siguiente que será? las cadenas y el látigo :lol:

Bueno a ver si para principios de Enero hay suerte.

¿Y vosotros?, ¿os vais de viaje en Diciembre?

Vaya puààà! Que mala suerte enrike! Yo en principio este invierno no me muevo de aqui! Pero espero que para verano pueda preparar un viajecito molón! :D

Està la cosa jodida, com se sol dir... La veritat és que la precarietat ens afecta a tots d'una manera o altra... Mentre no ens haguem de vendre el material, tranquiiiiiils!!!!

Cada Nadal penso en les Caǹaries... Però em temo que m'hauré de menjar els turrons i el rotllo nadalenc a Barcelona... Però segur que coincidirem... Malgrat, Palamós... Sant Pere, Trabu... Ens esperennnnnn.

jo sí que marxo, la última setmana de l'any, del 27 al 2. vaig a tenerife, però en plan familia, si hi ha vent algún dia navegaré, si no doncs a jugar amb els nens a la platja...

salvipardas dijo:
Estan bé els preus i els packs per aquesta època?... que veig que hi ha tanta afició a volar a les illes afortunades 😁

En el puente de la purisima 6 noches dos adultos y un niño avion + hotel con pisicina a 200m de la playa de Costa Teguise 550€ tasas incluidas. [bonk] por lastminute

salvipardas dijo:
Estan bé els preus i els packs per aquesta època?... que veig que hi ha tanta afició a volar a les illes afortunades 😁

la veritat és que per preu i vent no és la millor època, (temporada alta per preu i temporada baixa per vent 😁 ) però clar, és el lloc més proper on poder posar-te banyador en aquestes èpoques, i ideal per anar de vacances amb nens petits com tinc jo, 3 anys la nena i 4 mesos el nen, q encara son petits per anar de vacances a la montanya a esquiar.

quina puaaa tiu, pero bueno sempre podrem navegar per cataluna, no os queixeu que jo fins el juny no puc navegar ni un sol dia, maldit treball.

Aixo si en juliol fare un wind tryp chulo chulo, per els meus c..... que ho faig.

200 euroos? quaants diees? forfait? que t'entra, que per aixo hi caig jo. Jo per Nadal me'n vaig el 21 de desembre i torno el 8 de gener, sessió intensiva de esqui, que per algo faig competicions. Podriem obrir un post de esqui català

Això mateix em pregunto jo... 200 euros? Què inclou? Perquè entre l'estada, el forfait, l'esmorzar, el dinar a les pistes, el sopar... la cosa es dispara.

Jo fa anys que no pujo a les pistes a fer snow (em vaig desfer de l'equip en el trocathlon)... però per aquests preus que diueu és per pensar-s'ho i tornar-hi... De tota manera, la massificació de les pistes em desanima una mica...

doncs per 200-210eures, mentra un apartament ocupat per 4 persones durant 4 nits i 4 dies de forfait per les estacions de tignes vald'isere, evidentment, el menjar te las de fer tu, i comptar la gasolina i els peatges, pero em no em surt pas gaire mes car q 250, esta mol be!

Volver