miércoles 3 garbirrrrrrrrrrrr

Yo personalmente la 7.5 y la tabla de 70 no la cambiara por nada, es la medida ideal para los dias "buenos" de aqui.

He estado tentado pero va demasiado bien...

Esta temporada estare de pruebas, pero es posible que me quede con la 70-72 y una 8.2

Ja veurem! Mi encuentro con la 9mts y tabla pequeña se me hcae incomodo...

hombre hay una tramuntana de 12n en leucate el domingo!
alguien se apunta a subir con formula/big slalom? [meparto] [meparto]

en serio, mañana igual entra garbinillo para velote... [shot]

sos4l dijo:
hombre hay una tramuntana de 12n en leucate el domingo!
alguien se apunta a subir con formula/big slalom? [meparto] [meparto]

en serio, mañana igual entra garbinillo para velote... [shot]

Por eso estoy como estoy!!

Not amb una Slalom mes gran anirires millor, jo tinc la 134 i vaig de perles amb 9,5 i 8m. Amb menos ja necessitaria menys taula.
Si hi han 10-12 ben posats jo puc sortir a planejar pero no es divertit per que no aconsegueixes correr molt, el vent es que el es i deseguida ja notes que no pots correr mes, ara amb 12/15 i 9.5 ja cambia, a volarrrrrrrrr [windsurfing.gif] .
Ara per aquestes condicions estic provant el cait amb una taula de surf grandota ja us explicare.

alextxell dijo:
Not amb una Slalom mes gran anirires millor, jo tinc la 134 i vaig de perles amb 9,5 i 8m. Amb menos ja necessitaria menys taula.
Si hi han 10-12 ben posats jo puc sortir a planejar pero no es divertit per que no aconsegueixes correr molt, el vent es que el es i deseguida ja notes que no pots correr mes, ara amb 12/15 i 9.5 ja cambia, a volarrrrrrrrr [windsurfing.gif] .
Ara per aquestes condicions estic provant el cait amb una taula de surf grandota ja us explicare.

Si ja ho se pero , no voldria pasar de 80. Ja tenia la fromula... amb 12-15 una 8.5 y 80 de ample ja funciona a fondu, que suposo es el que acabare fent.

Estaba tantejant mes la 9.4 per sortir amb uns 11-15 [bonk] , pero crec que sacrificaré un nuset a favor de la comoditat...

Volver