Monooooooooooo

alextxell

Totalwind Legend
Tengo mucho monooooooooo no navego desde el dia 20/12/2008 arggggggggggggggggg brrrrrrrrrrrrrrrrr fffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Aquest home necessita un tractament intensiu de vent... entrarà tramuntana i mestral demà i l'altre... de cara a dijous s'insinua un canvi de temps, temperatures més altes i component sud... serà fluix o es reforçarà en forma de garbí...??? És aviat encara... Però jo tampoc em puc aguantar gaire més... argggggg [sorprendido]

Els vents entre setmana nomes els pot aprofitar un peaso de mamonaso que es diu Ricky.
Jo haig d'esperar a divendres tarde, dissabte i diumenge.
I els que mes m'agraden son els garbis termics del mes de juny un divendres a la tarda.
En fi esperarem al weekend.

[smilie=worship2.gif]

Doncs jo tampoc he tornat a remullar des d'aquella tramontana del dia 20, ànim que ja queda menys!!!

potser posar una espelmeta a Sant Eolo...serveix per alguna cosa.

Tan de bó entri alguna cosa.... avui pero, hi havia tramuntaneta al nord entre 15-20 nusos, pero no he pogut pas anar-hi.

Estem tots igual desde aquell lunyá 19-20 del 2008.... paciencia!

No una no, n'hi he posat uns centenars, he sacrificat un parell d'ovelles i ara busco lo mes dificil una verge.
Tot per que entri algo div. dissab. o dium.

jajajajaja.. sembla que hi ha una lleugera espurna d'esperança per diumenge , una mica de grabía a la zona palamós, malgrat etc...

a veure ni que sigui per sortir am 8mts!

alextxell dijo:
Els vents entre setmana nomes els pot aprofitar un peaso de mamonaso que es diu Ricky.
Jo haig d'esperar a divendres tarde, dissabte i diumenge.
I els que mes m'agraden son els garbis termics del mes de juny un divendres a la tarda.
En fi esperarem al weekend.

[smilie=worship2.gif]

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!que tal feras?jo encara estic sense sortir i tambe tinc un monooooooooooooooooooooooo,com tu,a veure si quedem un dia entre setmana.

Volver