Navegar a l'hivern a Barcelona?

andreubcn

Totawind Maniac
Bones,

la qüestió és que és el primer cop que m'estic plantejant navegar a Barcelona durant l'any, ja que ara tinc el material al CMV i és força comode. La meva pregunta és si a la tardor-hivern bufa normalment per navegar amb una Bic techno 150L i vela de 7.2 (més o menys necessito 13-14 nusos per planejar justet)? O si per altra banda hem sortiria més a compte treure la taula i esperar fins primavera-estiu.

No conec gens la zona ni quines són les millors époques de navegar, agrairia molt la vostra ajuda perque ja porto tot el septembre sense sortir un dia i pagar per no navegar fa ràbiaa!!! [muro] [muro]

Salut !

andreubcn dijo:
Bones,

...

No conec gens la zona ni quines són les millors époques de navegar, agrairia molt la vostra ajuda perque ja porto tot el septembre sense sortir un dia i pagar per no navegar fa ràbiaa!!! [muro] [muro]

Salut !

Ondia Andreu jo Soc. Del cmv i crec que aquest setembre he navegat uns quants dies... Pero no me apunto les sesions potser es tan sols una sensacio. Pero no esperies dies com la primavera amb solet i garbinet maco constant, com a minim no tants.

oopere dijo:
andreubcn dijo:
Bones,

...

Salut !

Ondia Andreu jo Soc. Del cmv i crec que aquest setembre he navegat uns quants dies... Pero no me apunto les sesions potser es tan sols una sensacio. Pero no esperies dies com la primavera amb solet i garbinet maco constant, com a minim no tants.

Bé el tema es que el setembre els dies que ha fet vent tampoc m'ha sigut possible anar jeje no era per dir que no hi ha hagut vent, era només un comentari. De fet aquest divendres passat vaig poder navegar, tot hi que la sessió se'm va espallar degut a que vaig perdre la go pro que portava... [bonk] [fcp] [shot] [shot] [shot] [shot]

ericP dijo:
Clar que val la pena, es questio de estar atent. Alguns mesos esta mes parat, pero com comentava en Sosl, aquest any a Barcelona sembla que esta entrant força.

No conec el CMV pero si uns quants que hi son membres i sempre es navega mes i millor si fas amics del club.

Doncs llavors segurament acabaré deixant el material fins que tingui carnet com a minim...

Gracies per les vostres opinions!

Andreu, ahora mismo no veo quien eres, pero seguro que nos conocemos de vista como minimo, tmb navego en el cmv por si no quedaba claro jejejjj. Barcelona funciona sobre todo de... abril a septiembre mas o menos, con garbis.
Luego invierno es calma chicha o levante, como estos dias (pero no suele haber tanto mar...xD), y algunos dias de garbi tambien tenemos! Si no te puedes mover, quedate todo el año al cmv, mejoraras mucho mas rapido que con el material en dique seco.

sos4l dijo:
Andreu, ahora mismo no veo quien eres, pero seguro que nos conocemos de vista como minimo, tmb navego en el cmv por si no quedaba claro jejejjj. Barcelona funciona sobre todo de... abril a septiembre mas o menos, con garbis.
Luego invierno es calma chicha o levante, como estos dias (pero no suele haber tanto mar...xD), y algunos dias de garbi tambien tenemos! Si no te puedes mover, quedate todo el año al cmv, mejoraras mucho mas rapido que con el material en dique seco.

Pues seguro que nos conocemos de vista!! Voy con una Bic tecno azul con los straps destrozadisimos [platano2] y velas triboard, una 6.2 naranja o una 7.2 roja. Debo ser de los más jovenes por ahí, igual me reconoces por eso, te he aclarado algo o no tienes ni idea quien soy? jaja

He navegado bastante este verano (casi cada día que entraba garbí), y seria muy raro que no nos hubieramos visto.

Supongo que me quedaré un poco más, pero lo de navegar con levante no lo veo nada claro. No tengo un nivelon que digamos, y el dia que salí con levante las pasé canutas con las olas para drizar (el water esta en proceso..) y eso me tira un poco para atrás, ya que me parece que navegar con garbí es bastante más fácil ahí ! Por eso no lo tengo muy claro, porque me da un poco de miedo salir con la ola de levante.

Ostras pues no veo... la memoria la tengo fatal jejejjj
Respecto al levante en el cmv, ir con respecto, cualquier fallo y acabas contra el espigon del puerto. Y no hablo de la rampa que se pone en modo mordor jajajj

sos4l dijo:
Ostras pues no veo... la memoria la tengo fatal jejejjj
Respecto al levante en el cmv, ir con respecto, cualquier fallo y acabas contra el espigon del puerto. Y no hablo de la rampa que se pone en modo mordor jajajj

jajajaj bueno supongo que si sigo viniendo ya nos veremos..

lo del espigon ya lo he sufrido y lo de la rampa ya ni digamos... [fcp]

fersan dijo:
Avui a Sitges ha navegat de conya. Amb onades i crec que quan he marxat hi havia més de 5 Windsurfs.

doncs amb el temporal que hi havia té merit ! jo no se si m'hi hagués ficat!

Volver