Nous parcs Eòlics

salvi

Totalwind Hero
La Generalitat ha proposat vuit zones distribuïdes en onze comarques. Els parcs que s'hi construeixin assoliran una potència de 834 megawats.

El nord de l'Alt Empordà, el límit entre les comarques de la Segarra i la Conca de Barberà, el sud del Segrià i la comarca de la Terra Alta acolliran el gruix del futur Mapa Eòlic de Catalunya que preveu la Generalitat.

LA NOTICIA
http://www.3cat24.cat/noticia/530545/catalunya/La-Generalitat-limita-a-vuit-les-zones-on-concentraran-els-parcs-eolics-de-Catalunya

A mi tot el que siguin energies renovables m'agrada. Hi ha gent que diu que els parcs eòlics malmeten el paisatge... A mi, en canvi, em semblen estètics. Qui no recorda l'estampa magnífica del parc eòlic de Tarifa? Prefereixo mil vegades més els ventiladors aquests que un tub d'escapament emetent fums i contaminació.

home segons on els posin.... imaginat la serra de montserrat o roques de benet amb ventiladors...

alli terra alta volien fer-ho!

Majoritariament estic d'acord amb vosaltres, els trobo força bonics, veure un paissatge verd amb aquests gegants de vent al fons... A més del tema d'energia renovable...

Pero per exemple, avui a TV3 han posat algunes imatges, i en una ha sortit una masia, i just al costat un aereogenerador del tamany de 4 masies... realment us imagineu el que deu ser viure al costat d'aixo? [smilie=taptap.gif]

a mi que voleu que us digui no m'acaben d'agradar del tot, però tampoc hi estic en contre, a dinamarca per exemple n'està farcit i en veus per tot arreu, que sembla que és el que volen fer aquí. i evidentment l'impacte visual és important .

el que ja no m'agrada tant és els interessos aplicats a això, pq si no per quin motiu es potencien els parc eòlics amb incentius, subvencions... i per contre, posar plaques solars al sostre de les empreses ja no es veu tant bé i han tret subvencions i ajudes, pq ja "n'hi ha masses".

o com també passa amb l'aigua, quan en una empreses busques alternatives per dismunir consum amb una millor gestió o reutilització et trobes en molts sectors que no permeten la reutilització de l'aigua un cop depurada (pq per ells son menys ingressos) o alhora a menys consum general hi ha hagut un augment del cost per compensar la pèrdua d'ingresos...

la veritat és que estic força cremat amb tota aquesta política pseudo-ecologista que només miren pels seus interessos i quedar bé amb els seus amics.

Volver