Nova versió web Meteosim

josepvm

Usuario activo
Mensajes
40
Puntos
0
Ubicación
Sitges
Ei, no us ho perdeu !

Quan he entrat a la web del "sail service", de Meteosim, al que estic subscrit, m'he trobat un portal totalment renovat amb moltes, moltes més opcions.

Encara no he pogut mirar-m'ho a fons, però ara els pronòstics es poden triar per municipis (abans eren per ports) o bó triant un punt en el mapa, inclouen predicció d'onades, et facilita la descàrrega en pdf, tant per les properes 24 hores com pels propers dies. I tens accés a dades en temps real de certes estacions (aeroport, etc.), i la gràfica t'ho compara amb la previsió.

També tens a la mateixa web accés a multitud de mapes de previsió, de qualsevol zona del món, en tots els models haguts i per haver.

I el millor de tot: ara la web permet un accés gratuït, doncs fins ara només era per subscriptors. Els continguts que pots veure amb l'accés gratuït són els mateixos, l'única diferència és que et calcula les previsions (també del municipi o punt que vulguis) però fent servir els models numèrics de baixa resolució, amb escala de 40km. En l'accés per subscripció la previsió es fa a una resolució molt gran, escala de 2km.

Val la pena que us mireu aquest accés gratuït, permet fer-se una bona idea del que ofereix el servei de pagament. I pels qui ja estem subscrits ens permetrà dosificar millor els dies que tenim contractats (doncs la cosa funciona a base de pagar només els dies en que et connectes). Pots començar entrant en mode gratuït, i si el dia pinta bé i veus que val la pena afinar millor, doncs aleshores entres com a subscriptor i gastes aquell dia.

l'adreça és, com abans:

http://sail.meteosim.com
 
Volver
Arriba