On puc trobar cordes per lligar la taula amb cotxe?

wind-carlos

Totalwind Hero
Doncs aixo, sabeu alguna tenda de Barcelona on venguin cordes per lligar la taula amb el cotxe, abans tenia les radz, no tenien ni 2 mesos de vida i sem van perdre [aiba]

Decathlon en venen? o alguna tenda?

Es urgent per aquest finde,

Gracies!

Decathlon, FrontFred, TacTic, Da-ffi..............Carrefour, Alcampo......y a qualsevol ferreteria o botiga de material de coches.
Son "Cinchas con mordaza" i no es un material exclusiu del windsurf.

Les del Decathlon trobo que van bé per la zona amb espuma que tenen sota la mordaça. Jo la poso de manera que aquesta espuma coincideixi amb el lateral de la taula, i d'aquesta manera pots tensar-la bé sense por a que el metall faci malbé la superfície.

I si les fas servir juntament amb els cilindres d'espuma Tribord per recobrir les barres de la baca (n'hi ha de dos mides diferents), doncs encara molt millor, la taula queda molt ben fixada però esmorteïnt les vibracions, evitant el contacte directe amb les barres de metall.

josepvm dijo:
Les del Decathlon trobo que van bé per la zona amb espuma que tenen sota la mordaça. Jo la poso de manera que aquesta espuma coincideixi amb el lateral de la taula, i d'aquesta manera pots tensar-la bé sense por a que el metall faci malbé la superfície.

http://www.decathlon.es/ES/correas-anchas-4-4-m-x-2-33150506/

gd-asset_7288289.jpg

jo en porto unes q les fan servir els q tenen remolc de motos per lligarles, les vaig trobar a una tenda de cotxe de competecio de girona. Em van costar 5€ el joc. Son resistens i molt molt fortes.

Crec q al Bahaus o qualsevol ferreteria les pots trobar

Volver