On son els companys?

alextxell

Totalwind Legend
Rickywave? Enrike? Radjo? Gaston? etc... on sou amics?

Yo llevo una temporada que no levanto cabeza, entre gripes y virus raros.

El trabajo tampoco va muy bien y a la familia la tenia un poco abandonada.

Por lo que hasta que mejore la situación que espero que sea pronto estaré un poco desconectado, aunque siempre os leo.

Animo Enrike, el tema del trabajo creo que lo tenemos todos muy pero que muy jodido.

Joder, jo fa un mes que tinc el material petit a dins el cotxe... No hi ha manera de remullar-lo... Ja ens arribarà a tots aviat la ratxa!!!! Ànims companyersss!!!!!

Hola Alex,no desaparecí, lo que pasa que estoy subiendo casi todos los fines de semana a esquiar, aprovechando que hay mucha nieve y que se me da un poco mejor el esqui.
Pero no dejo de mirar el foro, es mas, estoy mirando alguna tabla mas pequeña para comprar, tenia el dinero reservado y los h.. de p.. de los mossos me la sacaron (270€) por ir a 85km/h. Pero en fin ya estoy en campaña para volver a juntarlos.
Saludos y ya nos veremos.

Hace dos fines de semana vi como habia 4 o 5 windsurfistas en Cubelles, al lado de la termica, pero habia demasiado viento y olas para mi nivel, asi que me quede con las ganas.

Animo Gaston de aqui a 4 dias ya estaremos en primavera y con ella los termicos y las buenas navegadas.
Disfruta del esqui.

Sens dubte, avui només ha estat mitja hora de garbinet amb 6.5 (l'avantatge de tenir el dimarts lliure, jeje)... però la temporada es pot dir que ja ha començat i a partir d'ara... a la que salta!

US VOLEM VEURE A TOTS/TOTES A L'AIGUA!!! [sing]

jo, Salvi quina sort has navegat 30 minutes, segur k t'han sapigut a gloria.

Hola a tots, jo tinc una bebe a casa que no em deixa escapar, a part del tema treball que esta molt chungo intentant y comercialment no es vend una merda i sino vends no cobres. i la hipoteca es te que pagar igual.

Jo tinc moltes ganes a veure si comença a entrar el garbi a BCN i vaig a la base nautica.

SAludos a tots..

carli dijo:
Hola a tots, jo tinc una bebe a casa que no em deixa escapar, a part del tema treball que esta molt chungo intentant y comercialment no es vend una merda i sino vends no cobres. i la hipoteca es te que pagar igual.

Jo tinc moltes ganes a veure si comença a entrar el garbi a BCN i vaig a la base nautica.

SAludos a tots..

Felicitats!!!!nen o nena?a veure si et pots escapar un dia i fem una trobada!!!!!

bones gent!

Simplement la falta de vent, o possibilitat d'anar on hi ha vent xD

Desde principis de tardor sense navegar... arriba un punt que el monu entra en coma y van passant dies...

Els estudis y la dificultat per desplaçarse principalment en son els culpables... (clar que el fred tambe influeix jejeje)

Y per la carla segur que mes del mateix, pero ultimament no en se res d'ella.

Prometo passarme mes sovint com abans a partir d'araaaa!!

i resem xk entri un bon garbi! clar k a s'agaro ja no keda platja... tinc material fotografic per flipar! adeu platja, 4 passos y toques aigua :S

saluts [heavy]

Jajaja, malpensats!

Kin monu!! Y akest finde a fet garbi potent a sagaro pero vaja, estic en baixa forma, sota minims y ja tenia plans...

aviam si comença a fer mes caloreta y ens reengaxem duna vegada 😁

Lluis_CB dijo:
Jajaja, malpensats!

Kin monu!! Y akest finde a fet garbi potent a sagaro pero vaja, estic en baixa forma, sota minims y ja tenia plans...

aviam si comença a fer mes caloreta y ens reengaxem duna vegada 😁

Pero tu no feies Kite?jejejeje,ara esta bastant be l'aigua,calenteta i tot!!!! [bonk] [heavy] [heavy]

Volver