On?

irisia

Usuario activo
Mensajes
43
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Ha arribat el moment! L'aigua està freda, però s'aguanta.

Quins centres em recomaneu per tornar a enganxar-me al windsurf? Vull fer un curs de principiants, fa masses anys que no m'he pujat a una taula.

Centres? Recomanacions?

Gràcies [saludo]
 
Te recomiendo agua plana, para volverte a familiarizar. Un buen sitio puede ser la Gola del Fluvia en Sant Pere Pescador, hay escuela.
Y si quieres mas cerca de Barcelona, Castelldefels por ejemplo, de esta zona seguro que otros foreros te pueden asesorar mejor.
 
Freda l'aigua???

Jo també et recomano uns dies a la gola amb 3 sesions et deixen a punt per anar i tornar. Un lloc bonic , sense ones, dona molta seguretat al ser un tros de riu i tenir terra a ambues bandes.(ei tambe pots sortir a mar obert).

A mes sol bufar-hi una marinada ideal per iniciarse.

T'agafes un cap de setmana una tenda canigo al camping amb la familia i desde alli i pots anar a peu.


Vaig estar-hi fa poc i aquest any tenien uns monitors molt amables.

Salut!
 
Hola Irisia,

D'acord amb els companys que han contestat. Jo aquest any estic navegant a la Gola del Fluvià, a Sant Pere Pescador, perquè estrenava una taula més petita i m'ha anat de meravella perquè al riu no hi ha onada i pots recuperar sensacions de manera més ràpida. A més, encara que sorti al mar, torno pel riu i no tinc els problemes de que tot l'equip quedi ple de sorra. Jo de fet he apuntat els meus nens de 11 i 8 anys a fer un curs la darrera setmana de juliol. Dubtava entre portar-los aquí a la Gola o al Club Mistral també a Sant Pere Pescador, al càmping La Ballena Alegre, i finalment, aconsellat per gent que conec, m'he decantat per la Gola, sobretot perquè no hi ha onada i l'aprenentatge és més fàcil. A més, com diu en Not, pots sortir al mar. Conec personalment els monitors i són molt simpàtics i, sobretot, ensenyen molt bé. Pensa que cada any portem els nens de la meva escola (sóc professor) a aquest lloc paradisíac.

Bon vent!

Francesc
 
Home aixo de que no hi hagi onada esta molt be, pero no son condicions reals. Despres surts a mar i no ets capaç d'anar i tornar, jo preferiria fer-lo a mar obert.
Se de lo que parlo per que aquest any estic donant clases a Castelldefels i su puc assegurar que cuan l'alumne agafa un dia planet "flipa" pero al dia seguent es mou el mar una miqueta i no es capaç d'aixecar-me la vela i navegar, per que les "onadetes" no el deixen.
Iri tot depen de on el vulguis fer, si a Barcelona o en un cap de setmana a Sant Pere.
 
Irisia, jo em sumo al que diu l'alextxell. Si fas un curs, "paga per patir" [smilie=babeando.gif] . Sempre dins del teu nivell, però que notis que aprens. Amb mar plana, una taula de 180L i una super orza .... t'estaràs enganyant.

Per si et val, jo el vaig fer amb el Gabi Fantoni, al VanasDive de Barna, a la Mar Bella. Si vols envia'm un privat i et dono les dades (no vull que sembli que li faig publicitat). El millor que té en Gabi es que t'exigeix molt [golpea] , i si les condicions meteorològiques no acompanyen (ja sigui per molt o poc vent), et canvia el dia (al menys a mi m'ho feia).

Ah, i una altre opció molt bona es demanar ajut a la penya d’aquí. Tret de mi, la resta en saben un munt [bow] . Clar que t’arrisques a que et facin quedar a un parc tocant la Ronda de dalt, per a ajudar-te a muntar la vela, com em va passar a mi. No diré noms [saludo]
 
Hauria d'haver fet fotos.
La penya es parava al veure una Gaastra 5.5 allà en mig de la gespa, i nosaltres allà simulant virades agafats de la botavara. [sing]
 
carli dijo:
digues noms que ara m'has deixat amb l'intriga.... [meparto]

Home carli, però quina classe de persona creus que soc???? Jo mai deixaria venut a algú que m'ha ajudat tant. Almenys no mentres no domini tant com ell. Que encara m'haig d'aprofitar del seu coneixement quan m'atreveixi amb l'arnés. Tranquilo Enrike, que soy una tumba. [smilie=aaaaa.gif]
 
Hola de nou!

Després de tenir problemes amb la contrasenya i haver de demanar una de nova (el tema m'ha deixat molt mosca, per què no podia entrar amb la contrasenya de sempre?!) he aconseguit conectar-me de nou.

Moltes gràcies per les vostres respostes!

El tema de fer el curs lluny de Barcelona queda descartat, més que res per problemes logístics.
A més estic d'acord amb el que dieu, més val començar amb condicions més 'reals' ;)

Ja us diré que faig finalment, suposo que d'aquí dues setmanes ja em posaré mans a l'obra (la propera setmana em fan una petita intervenció i suposo que d'aquí un parell de setmanes ja estaré recuperada).

Lo dicho, moltes gràcies!

Ah, i no ho dubteu. Si algun dia necessito consell o ajut picaré a la vostra porta [big-laugh]
 
Per un tema mèdic sembla ser que el meu retorn al windsurf queda truncat :(

Hauré de fer un 'a otra cosa, mariposa'.

De totes formes gràcies pels vostres comentaris i pels vostres consells!
Sou una colla molt maca!!! :)
 
Volver
Arriba