Pals 31-08-2012 i 1-9-2012

wind-carlos

Totalwind Hero
Mensajes
2.264
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Hola a tots,

Faig el meu primer report coincidint amb la meva primera Tramontana a Pals.

31-08-2012

Arribo a la platja i em trobo amb onades de 1.5-2m.Una sèrie de 5-6 espumes que passar i a dintre onades força grans. Vent constant de entre 25-30 nussos amb la ratxa enfilant-se per sobre dels 30kn. El primer que vaig pensar és que m'hi ficava, però poc a poc veia que potser no era el meu dia, estava massa gran per a mi. Molt pro a l'aigua, MOLT. Vaig veure al francès dels videos de'n Fred Bonet en directe (perdoneu, no sé el nom), quin espectacle, igual que els germans Sanllehy. Pushloops, stalleds forwards, backloops a una mà... Jo veia que allà no pintava res. Molt de fred sense el neopré (només vaig veure a un noi en banyador com jo). Veig un pro vomitant aigua, un amb la taula partida i un altre amb el màstil rebentat. Respecte.

Decidit, monto 4.7 tensadissim i 96l, i entro a l'aigua. Passo la primera espuma, passo la segona espuma i a la tercera una onada (media com jo) em peta sobre mi. Primera experiencia amb les "lavadoras". Vaig tragar aigua, no podia fer el water perque tenia la vela dins de l'aigua. Al final amb sort no vaig petar res. Al final del dia només vaig poder fer 4 bordos fins a dintre, però molt content d'haver-me estrenat a Pals en aquestes condicions.

Gent de Pals (potser vaig pillar per casualitat a algú de vosaltres)

P1030235.jpg

P1030234.jpg

P1030231.jpg

P1030229.jpg

P1030228.jpg

P1030227.jpg

P1030226.jpg

P1030223.jpg

P1030219.jpg



Jo:


P1030250.jpg

P1030297.jpg

P1030292.jpg

P1030275.jpg

P1030261.jpg

P1030249.jpg

P1030247.jpg

P1030284.jpg


1-09-2012

Avui, més confiat que ahir, ja que hi havia menys vent i menys onada, m'ha anat molt millor. Ja he agafat el truquillo a passar les espumes. He disfrutat. El problema d'avui és que inexplicablement, a terra i a fora feia molt de vent pero els primers 100m no es podia planejar, això ha fet que molts es quedessin atrapats en les espumes i no podessin passar. Molt molt molt bon dia, saltant i jugant amb les onades. L'únic inconvenient l'últim bordo, he tragat més aigua que mai, sent arrastrat per les onades més de 500m del lloc on sortia i sortint marejat com una sopa.

Per cert, teniu un nou competidor per intentar treure el forward, encara em falta molt, però avui ho he probat dos cops (quina por!!) i un he caigut de morros per no tancar suficient la vela i l'altre planxasso i res, però intentaré treure'l abans del proxim Agost. Això si, no ho torno a provar sense casco, és una maniobra, per a mi, perillosa.


P1030330.jpg

P1030323.jpg

P1030320.jpg


[fcp] [fcp] [fcp] [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido]

P1030363.jpg



Espero que us hagi agradat!

Salut a tots i que es torni a repetir
 
Enhorabona, ficarse en banyador i tan passat te molt merit, potser massa, a Pals cal anar al tanto. Per aqui es comença, amb una mica de practica gaudiras mes.
 
No hi ha res com la juventut.... [smilie=worship2.gif]

Aixó si suposo que tens algú vigilant a la platja no? una mica de seny...que el mar no es cap broma.....
 
Gràcies a tots per les repostes!!

Efectivament, entrava al mar amb massa respecte, amb por i tot. Estic mirant un casc barat a veure què trobo, perque per aquests dies, el primer que vaig pensar era que és necessari el casc.

Salut!
 
Jo em vaig comprar aquest al Decarton (15€) i per dies esporadics fa la seva feina, es lleuger i no agafa aigua.
 
Si millor un casc, tothom portava ahir, es nota que tenim seny i la mitjana d'edat de ahir més de 40, ademés fa escalfor al cap. Es nota navegar amb casc i sense. On eren els kiters ahir !!!! Que be es navega sense fils.

www. kawaii.tc
 
con un par!!
felicidades, ya veo que era finde de estrenos en pals [big-laugh]

lo del casco lo aconsejo también, cuando esta fuerte lo pongo siempre, y con frio tambien.
eso si, lo tendríamos que llevar siempre, el último día en lanzarote casi la lio después de un mastilazo en la frente (sin casco claro), y eso que era un dia flojito para 6m, sin olas ni nada... al final un buen chichon y listo, pero como me hubiera desmallado (que estuve a eso) pues la hubieramos liado jajajajja
Y vamos, para el forward ponte un protector de dientes tambien [meparto] [meparto]
 
Hombre, antes que el casco, un traje, que el verano ya se acaba!! Navegarás más y más seguro. Seguro porque si pasa algo (una lesión, una rotura...) y has de tirarte un rato largo largo en el agua el principal riesgo es la hipotermia.
 
Volver
Arriba