Para los del norte

silent

Totalwind Superhero
Domingo y lunes pinta genial. Alguien subirá? Yo estaré ahí el lunes, seguramente en Pals o el Riuet.

Jo arribo ara, megasessions de dissabte i diumenge per 5.3 i poc volum. Dema mes pero el que pugui.

On has navegat? El busca ha donat vent, però potser no tant com marcava la previ... o si? Creus que es podrá aprofitar Pals o Riuet caldrá pujar a Port?

He navegat devant de la Ballena, al primera hora estaba fortet cap a les 11:30 hi ha hagut paron pero despres ha tornat a pujar. Pensa que jo anave amb 5.3 i fortet un altre company del foro amb 5 i 84 pero hi habia gent amb 4.7 i 77 i no eren pes ploma.
El que es veritat es que amb tramontana quan mes adalt millor, o sigui millor devant de l'Amfora que devant de la Ballena per exemple.
Per avui jo veig complicat Port (masa gent, barques, boies) i a Pals no se si arribara, lo seu avui es Le Franqui (aixo si agafa la 3.7 i la 75).
Que tinguis sort, jo estic currant [shot] .

He subido a Leucate este finde y en Eole sábado y domingo con 3.7 y 4.2 y 70litros fuerte fuerte..De vez en cuando va bien un chutazo de estos...

Jo aqet finde no em puc qeixar, disbte sessio de tramuntana a danvat del xiringuito del aquarius, amb 5 i 91litres, i sobre les 4pm, a platja d'aro, sud per 6.4, igual que diumenge i dilluns

Port aquests dies només ha funcionat a la tarda, divendres i dissabte tarda només material gran, 5,6 i 96 lts, diumenge tarda molt fort 4,5 i 76 lts i ahir 4,7 i 86 lts. tot i no ser molt, cada dia al final s'ha pogut navegar unes 3 /4 horetes amb bones condicions. que ja està bé, pq la tramuntana en aquesta època no és que sigui especialment generosa.

Gpe dijo:
Jordi, saps si el càmping que hi ha a Port té sortida al mar??

de campings en tens 3 el camping port de la vall, que és el que trobes abans d'arribar al port, dona a mar, però no a la platja del poble si no a una que hi ha abans, d'allà surt gent navegant, son els que normalment veus més al fons, allà generalment entra més fort que al poble. Després tens el camping l'arola que és el que trobes només entrar en el poble on hi ha un parquing abans de la gasolinera, aquest també té sortida al mar, però es més recomenable anar amb el material caminant fins a la sortida d el'escola que hi ha menys onades i roques, i finalment el camping port de la selva que està a la carretera de cadaques i no dona al mar.

Volver