Participar en el circuit Català d'eslalom

alextxell

Totalwind Legend
Algu sap, o em pot donar informacio de que es necessita per fer el circuit català d'eslalom? suposo que algun tipo de lliçencia federativa pero de competició no? ara tin la de lleure, pero crec que no serveix per competicó.
Normativa?
De fet el que he vist es diu circuit catala de funboard pero no se si engloba totes les disciplines (slalom, wave, freestyle..) o estan per separat.

Diria que el circuit catala engloba a totes les modalitats. Et podries posar en contacte amb el Xavier torres, que es qui ho porta

sips, fo ho he fet aquest hivern. llicència federativa (jo per part d'un club) però tb es pot fer per lliure. i després has de pagar tb 15 euros per nosequé.... JAJAJAJAJA demanar matrícula i tenir ganes de correr i passar-ho molt bé.

contacta amb en Xavier Torres! ànims

Cap problem per fer-ho per un club, de fet ja estic a un club. Algu te el contacta d'en Xavier Torres? Al club hi ha el germa en Ramon, pero necessito el mail del Xavi.
Per cert Xavi t'has apuntat a alguna regata?

Bueno fa una setmana que vaig enviar un mail i encara no m'han respost. Cuqn sapigui algo ja us informare.

Hola tots!
Vaig rebre un correu demanant informació fa uns dies, cincerament encara el tinc pendent de respondre suposo que sarà el que l'alextxell va enviar. Entre la feina i les regates estic bastant liat i vaig massa de bòlit, perdoneu [muro]

Demà si tinc una estona us responc!

Per altra banda pel teu coneixment pots utilitzar el fòrum windsurfcat.com per fer totes les preguntes que vulguis ja que hi participen molts dels que fan regates!

Volver