Per pair el pollastre amb prunes....

not

Totalwind Legend
COmpanys sembla que per pair les comilones tindrem garbi el dilluns , com sempre Palamós será el lloc , pero espero que n'hi hagi per thotom. [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Recordeu que despres del canelons , pollastres , galets etc... poder trobareu a faltar alguns litres a les taules [applaudit]

Que no es desinfli!!! el vent... la panxa SI!! [meparto]

M'apunto a lo de Palamos si finalment es on entra millor, veurem com evoluciona la previ.
Intentaré no deixar-me l'allargador ... [risas]

De moment el Finder no se veure gran cosa per dilluns...ni al Guru...al Meteosim tampoc... :(
on ho has vist? [sorprendido]

jajajaj una mica si que hem pipat...

el finder dona per malgrat:
http://www.windfinder.com/weatherforecast/malgrat_de_mar

superforecast_spain_costa_brava38.png

windguru i sim també, jo aniré a malgrat si vols passar per allí... ens hi veiem, clar que la previ mai es segura!

display_map.php

L'han clavada, 18-22 nusos 5.8 i un fred del copon... [smilie=gaydude.gif] pero CONTENTS!!!!! [applaudit] [applaudit]

Algú a anat a palamos?

No donava un duro perque entrés, i a la tarda una consulta descreguda al busca em tortura amb un ventarron de més de 20 nusos a Palamós... [muro]

A Cabrera també hem navegat un estoneta, de 3 a 5 +ó- i aquesta vegada m'ha tocat a mi trencar el pal....estava molt currat, he montat més petit i a continuar..
Bones onadetes...

Aquel palo que vi en verano en sant pere??? [smilie=gaydude.gif] perdona pero era un milagro que aguantara entero [meparto]

Te pillo dentro o tensando? [big-laugh]

vaya cachondeito con mi mastil 100% carton-piedra..partió nada mas entrar,no llegué a pasar la rompiente pero vamos, que si tenso 1cm más me ahorro mojar la vela. Es que no encontraba el momento de cambiarlo! con las buenas sesiones que hemos pasado!
Dani tranquilo, el resto de mis mástiles no son como ese, jejejeje [bonk]

En Barna también entro para 7.5m [platano2]

Mucho menos frio que en Malgrat.

Lo del material es cierto, a veces se le coge tanto cariño que da pena tirarlo, yo tengo una expression 6.1 que ser raja el monofil solo de tensar, el otro dia le iba a sacar los sables y tirarla, pero me dio penaaaa y todavia la guardo [crybaby]

Doncs quina capacitat de analitzar les previs que te en Not !!! nQuan ho va anunciar, jo no vaig saber veure res a Palamos...
De totes maneres tinc gripasu desde dilluns aixi que no em sap greu perdrem la ventada, toca fer bondat i no sortir del llit... [dormido]

Hola Not!
També hi vaig ser a Malgrat. Molt ben vista la previ, a mi se m'hauria escapat si no fos per Tu...
Jo em poso a lo zona dels hotels, 500metres al sud. No hi ha tantes "caques" de gos ni un sortidor de productes quimics al mar, i hi ha gespa per muntar, i es forma onada per saltar, ah! i sense kites.

Cert Marius, poder es millor lloc... ja et vam veure desde el club!

Volver