Per tots als que esteu fent "OPOS"

alextxell

Totalwind Legend
Que tingue sort companys, crec que son demà no? Donçs lo dit que us surtin b i us espero a tots la setmana que be en la platja per celebrarlo.
Bueno i als/les (es que ara tambè tenim noies pel foro) que no heu fet opos tambè.

"SORTTTTTTTTTTTTTTTT"

Gràcies Àlex. S'agraeix de veritat. Sort a tothom.

Salvi, ¿ya te han dado los resultados? venga que ya han terminado las opos, reaparece y organiza alguna kedada [platano2]

Creo que de tanto estudiar no dormia, y ahora lleva 5 dias seguidos durmiendo

Jejej Encara que no digui res us estic vigilant a veure què feu i què dieu ;-)

No, sense bromes, les opos no han acabat (ja m'agradaria!!!!!!)... He fet una primera prova, me'n queden tres més. És com una cursa d'obstacles, molt heavy.

De moment estic satisfet: em van preguntar el que sabia i ja vaig més confiat. Però ara ve la part més dura, la defensa de la programació, etc. Els resultats finals espero que al juliol.

Desitgeu-me sort que la necessitaré i (tant si passo les opos com si no) us asseguro que tornaré amb més ganes de vent que mai!!!!!!

Ens veiem a l'aigua companys!

Como bien dicen mis compis,suerte a todos los opositores ya sea aqui o en Malaga o donde sea,por cierto felicidades al nuevo bombero,Salvi de que son las tuyas?,yo estoy a la espera de dos opos mas,una en el Ayuntamiento de Barna y otra en Vilanova del Cami,a ver como me salen las dos,ya que aunque apruebe una me presentare a la otra a ver que tal me va la cosa,al los que estais con ellas (las opos claro) suerte,a ver si lkas aprobamos todos y compramos material nuevo,jejeje.

Aviam si acabeu ja les opos macho per que desde que esteu d'examens no entra un puto garbí (perdó per lo de macho i puto sr. profe)

Per mosso ada?tinc uns quants amics que son mossos,jejeje,els d'aqui no els trago,la veritat,pero per norma no son tan dolents com els pinten pero be,sort amb l'entrevista i compte que es lo mes dificil,soposo que la superaras pero per si de cas molta sort!!!!!.Alex,quan tenim opos ens portem el vent a casa,aixi al menys quan anem a navegar el tenim alla,jejeje.Salvi,un crak!!!!la meva dona es profe de la gene,aixi que mes o menys se com esteu els examens,jejeje,els anava a fer pero al final no ha fet les opos,tenia que presentar no se que histories de musica i al final no ho va terminar a temps,si no tindries una digne rival,com ho son tots,jejeje.

Gracies riky, la veritat es que em presento a mosso, bomber i estic preparantme per a rescat maritim. tinc molta feina i molta ilusio.

P.D: no hi ha vent per res a castefa :x [rambo]

Gràcies a tots. Com diu el company, s'hi ha de posar il.lusió i donar-ho tot i més. Si et tomben, cosa més que probable en unes proves així, no és cap fracàs personal perquè sempre tindràs el regust que ho has fet tan bé com has pogut.

Avui o demà tinc la prova decisiva (ja he superat la primera fase)... i els tinc per corbata...

Companys, més complicat és aprendre a navegar i mira.

Ànims a tothom!!! MOLTA Sort!!!

Volver