pinta sud dsde divendres fins diumenge

Que estem a dimecres i queda moltissimmmmmmmmmmmm

Jo tampoc no tinc clar si hi haurà vent a alguna banda. Miro la previ cada cap de setmana i no pinta mai vent! S'ha de confiar en els tèrmics de St Pere? Perquè em fa molta ràbia anar-hi, xupant-me caravanes i tota la pesca, per res. Quina experiència teniu, amb els vents tèrmics d'allà? Quina probabilitat tinc de poder navegar amb mínim 13 nusets?

gemma79 dijo:
..... xupant-me caravanes i tota la pesca, per res......
Hooooomeee pero si es lo bonic d'aquest esport!!!

1. Matinar
2.Carregar el cotxu (que divertit, i que be que ens ho pasarem!! [big-laugh] )
3. Fer gastu de bon esmortzar de bar i benzina
4. Trobar un bon aparcamen t a la platja
5. Pasar-se tot lo dia fent morros perque no fa vent.
6. Tornar a casa mosquejat , sense navegar , o en el pitjor dels casos ,a sobre has montat per surar, per tant tot el material ple de sorra per res.
7.Aguantar la caravana , aixi pots meditar be per el camí, si valia la pena
8. A sobre has de aguantar les rialletes de la parella en arribar.

Una abraçada!

La veritat es que aquesta temporada fa una mica de pena, els termics no xuten, i jo tampoc veig un parte clar.

A mes a mi personalment el mogollon m'agobia bastant.(l'estiu es el pitjor per navegar)

De tota manera es la tipica epoca en que un s'ha de arriscar i guanyar o perdre, ja que poden entrar 20 nusos sense cap previsio , com divendres pasat.

Jo viag optar per "LA VELA" per navegar en totes condicions sense mourem massa, pero lo seu es pujar a sant pere a la zona "bona" i esperar que soni la flauta dels termics.

Salut!

jo porto navegant cada finde a platja d'aro, amb vela gran, pero tinc bones sensacions per aqest finde!

ekualo a platga d'aro d'on surts?? pots marcar-ho al mapa? te bona pinta per el sud-sud oest no?

Totalmente de acuerdo Not el verano es lo peor para navegar, desde Altafulla yo sólo dejo la posibilidad de si entra mistral ir al delta o moverme a lo sumo por cambrils si entra garbí, pero hacer 300kms para ver si navego pues no, tb dejo la posibilidad del viernes por la tarde si entra garbí por castefa ya que estoy en barna y me viene de camino, pero calor coche y caravana no son muy buenos aliados y el finde fórmula planeo o paseo para no perder el contacto,

En denia y en tarifa la 1ª quincena de agosto ya me vengaré....

Aquest any l'espot que millor esta funionant amb termics es Miami platja, confirmat per molta gent (la majoria caiters) portan navegant 2 setmanes seguides [muro]

a platja d'aro...pots navegar en dos llocs, un es al costat del port, on hi ha l'escola de vela, pots entrar, si vas aviat, el cotxe pagant una tarifa, i sino pots venir al centre de platja d'aro, ala zona del Sun Tower, que es l'edifici mes alt que hi ha arrant de mar, no te perdua...us u marcaria en el mapa pero no ho se fer...el carrer exacte..es el de ciutat de girona, que es perpendicular al carrer onze de setembre.

Normalment navegem amb sud/sud-oest i tambe amb gregal

Es pot descarreagar a la zona del Sun Tower? Hi ha aparcament al carrer 'ciutat de Girona' o a la vora.
Gràcies

bufffff esta complicat el tema per k la previ........ [muro]

Jo diumenge pujaré a St Pere Pescador i em posaré davant de l'Aquarius. Confiaré en el sud-est que marca el segon parte del windguru, i sinó en els tèrmics. Ahir, una noia que conec que s'ha estat 15 dies a la Ballena Alegre amb els seus fills, que naveguen, em va dir que havien tingut vent cada tarda. I vaig flipar, perquè els partes del windguru no preveien vent, la majoria de dies. Pel que sembla, el windguru no contempla els tèrmics.

Per cert, Alex, és veritat, allò que havies escrit de que el vent que marca a l'Aquarius són nusos i no km/h? Jo que moltes vegades pensava que no feia massa vent, i resulta que sí que en feia...

Si algú puja diumenge, ens veurem allà.

gemma79 dijo:
Per cert, Alex, és veritat, allò que havies escrit de que el vent que marca a l'Aquarius són nusos i no km/h? Jo que moltes vegades pensava que no feia massa vent, i resulta que sí que en feia...
.

SI, ho teniem comprobat. Crec que ara han canviat la web? si es aixins s'hauria de tornar a comprobar.
Quan hi bufa tramontana pots comparar la web de la Escalaamb la del Aquarius, i veuras que no hi ha molta diferencia.
Sort pel que hi pujeu.

Doncs ara crec que està bé. Per exemple, ara marcava a l'Aquarius 24 km/h de SE i a l'estació meteorològica de l'Escala (http://www.priscoelectronica.es/cos.asp?apartat=20), 15 nusos de SE. La que no quadra és la del club nàutic de l'Escala, (enllaç http://www.nauticescala.com/index.asp?docId=18&seccio=1&MenuID=18), on marca 0 nusos de nord.

Per cert, Alex, em pots explicar, si no aquí en un privat, l'oferta aquella de què parlaves dels bonos de cap de setmana a l'Àmfora, que deies que sortien molt a compte? Són per bungalow o has d'anar amb tenda o caravana? Jo sempre que ho miro ho trobo tot caríssim. No he vist res de cap bono...

Gràcies

Hola!
Potser algú li pot interessar:
Aquest dissabte fem una trobada per navegar amb eslàlom. Dissabte passat ens ho varem passar molt be i volem repetir i que vingui encara mes gent. Esperem que el tèrmic que esta funcionant aparegui també aquest dissabte. La idea es navegar entre Ampuriabrava i Roses que es on hem observat que el tèrmic és mes fort.
Aquesta vegada, el club de Roses (GEN) ens deixa de forma gratuïta un jutge amb una zodiac que muntara un parell de boies i podrem fer sortides amb banderes i un circuit en forma de 8. Tot un detall d'aquest club que li agraïm molt. Te pinta que serà divertit.

Per tal de veure com anirà tot, sortirem de Roses al (GEN) en comptes d'Ampuriabrava i així ho comentem tot abans que pugi el vent. Navegant d'Ampuriabrava a Roses son 5 minuts si hi ha vent... qui surti de qualsevol platja propera es pot unir a nosaltres.

Tot aquell que vulgui venir serà molt ben vingut!

avui está entrant 16-20 a empuria... collons, aqui res de res. [bonk]

A S'Agaró ja porta 2 setmanes sense bufar! quin temps perdut! com a molt un parell de dies amb material gran, del qual no disposo [muro]

Ara examens fins dimecres, quin calvari nois [fcp]

QUIN MONUUUUUUUUUUU!

Volver