pinta sud dsde divendres fins diumenge

dema Diumenge estic pensant de pujar si pogues ser a Malgrat, esta mes aprop, si no pujaré a St pere. Not com ho veus a Malgrat??
DEspres em va comentar enrique que entra mes fort el termic a Ampuries que no a st Pere, on es navega exactament?

ufff a malgrat fa mes de un mes i mitg que practicament no funciona, nomes navego amb 8.5 i 11 metres, ja ni recordo on tinc la botavara petita [meparto]

si entra per 7 metres ja seria una sorpresa.

Jo si tingués el dia lliure pujaria a empuries. (tot i que la tornada será xunga...)

xavicdq dijo:
ENtreno genial a Roses. 9 persones i circuit en forma de 8 dues boies, zodiac i banderes per la surtida. veles de 7.5 a 8.5!!! demà més
[muro]
la propera no me la perdo

Ayer muy buena sesión con viento de sur-sureste en sant pere con 5 metros! que lujo, despues de tanto tiempo navegando con velón.. [applaudit]

Como que ayer cabronazo, si era miercoles!

Pues sí, ayer era miercoles y además el primer dia de mis laaaargas vacaciones que no pudieron empezar mejor, jajajaja...
Venga Álex que ya queda menos para Fuerte..

alextxell dijo:
xavicdq dijo:
ENtreno genial a Roses. 9 persones i circuit en forma de 8 dues boies, zodiac i banderes per la surtida. veles de 7.5 a 8.5!!! demà més
[muro]
la propera no me la perdo

Aquest cap de setmana repetim entreno de slalom!. Estarem a l'altura de Roses on posaran les boies... [cheer.gif]

La previsió marca component Nord pel cap de creus.... Deixarem l'eslalom a Roses per la setmana que ve, millor.

no volen dir-ho perque es veu que es un sector "secretivo" amb molt de vent , facil d'aparcar i amb ties bones fent top less. [risas]

ja ja ja, jo també i aniré a mirar-ho...(les ties bones) uy... gema no t'enfadis som així...

els que no teniu compromisos, dissabte a leucate pinta be i moderat no?

not dijo:
no volen dir-ho perque es veu que es un sector "secretivo" amb molt de vent , facil d'aparcar i amb ties bones fent top less. [risas]

ja ja ja, jo també i aniré a mirar-ho...(les ties bones) uy... gema no t'enfadis som així...

els que no teniu compromisos, dissabte a leucate pinta be i moderat no?

Jo estic esperant que algú concreti un punt, pq tinc moltes ganes d'anar on sigui, el que passa es que anar a Leucate poden quedar-me més aprop em fa pal i més amb la sort que tinc que vagi on vagi només puc fer de tap, flotan a l'aigua!

Qui posa puesto per navegar?

Gas

ummmm, jo ho insinuaré a la dona [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [roto2gay.gif]

si anem que portar? 5.8 el mes gros? o 6.5?

que trigues a leucat enrik, 2h? y 40 euros de viatge?

Va noissssssssss

40€? [sorprendido]

Ja no m'enrecordaba de l'ostia de la frontera

Segons windguru Port ha de funcionar, pero millor anar dora per tindre temps de reaccio i puesto per aparcar no?

Volver