pinta sud dsde divendres fins diumenge

home no se 40 eurus anar i tornara entre benzina i peatges... el de girona, el de le bolou, el de leucate...

a sobre vas alli i gastes perque compres alguna cosa [risas]

anem parlant... (ho tinc dificilillu, pero es pot intentar)

A port ha de estar a petar ara no? casi es millor pujar fins a Snt Ciprien (no hi he estat mai pero es veu que esta correcte)

home el lloc a a le goulet no?, o si está massa fluix la plame (a mes aqui es un lloc ideal per estrenar-se amb taula petita ja que es fa peu en tot l'estany).

Jo cuan vaig intento quedar a girona (algun lloc de passada) i fer un sol cotxe amb 2 tius minim, sino el viatge es fa pal.

i aquest tarda voleu dir que no nevegarem amb 8mts?? [fcp]

not dijo:
home no se 40 eurus anar i tornara entre benzina i peatges... el de girona, el de le bolou, el de leucate...

A port ha de estar a petar ara no? casi es millor pujar fins a Snt Ciprien (no hi he estat mai pero es veu que esta correcte)

home el lloc a a le goulet no?, o si está massa fluix la plame (a mes aqui es un lloc ideal per estrenar-se amb taula petita ja que es fa peu en tot l'estany).

Jo cuan vaig intento quedar a girona (algun lloc de passada) i fer un sol cotxe amb 2 tius minim, sino el viatge es fa pal.

Crec que ara a l'estiu qualsevol platja que no tingui milions de metros es una bojería per no anar emportant-se parasols de cami a l'aigua.

Gas

not dijo:

Collons si que coneixes puestos, tu has de vindre fijo. Jo deia lo de Port per que es mes economic je ej je je per France em mola. Aixo si ven doreta i axins tambe podrem tornar doreta.
Vingue Enrik, vingue Daniiiiii

SAMEDI 17 JUILLET
Temps ensoleillé. Vent de Nord-Ouest 20 à 30 noeuds . Température maximale : entre 29 et 31 degrés.

No home no, que despres segur que no entra tant.

fa temps vaig posar uns planells aqui.

http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=12&t=42051&p=318668&hilit=leucate+wind+area#p318668

El punt tipic de trobada es a Le goulet, (campament alemany lliure, si no hi heu anat mai s'ha de veure) allí hi ha molt ambient i bon rotllo, a mes els kites no tenen espai per montar, o sigui que no n'hi ha (a vegades algun local atrevit si).

Si aneu aqui sigueu conscients que segur que us repasará algun alemany de mes de 60 anys amb material dels 90. [meparto]

Si hi ha massa transit , al primer bordo , bona cenyida i pujar una mica mes amunt.

La zona Parc Hutrie/eole es super segura perque entra directe perpendicular o sigui que es n avega paralel a platga i a pocs metres de la vora. Per contra hi pots trobar algues i el pitjor... ERIçOS.

La Palme mola molt , 2km de bordo i es toca a tot arreu (l'aigua va per el pit pero compte amb la aleta). Per contra es el lloc prefe dels kiters. Pero es pot sortir amb wind just del cantó contrari (mes facil aparcar, montar i solitari, a mes navegues per sobre els kiters) , tot i que et queda el vent de terra no es perillós.
Es el lloc ideal si et trobes en el punt de : voldria probar 80-90 litres pro hem fa respecte que baixi el vent i hem quedi tirat.
Vas a les botigues , llogues petit i probes.

Per lo del vent, 20-30 no es res alli , ja que es aigua plana, pots portar 130 tranquilamet.(jo hi havia navegat amb 160 i 4 mts cuan no tenia res mes [roto2gay.gif] ). Aixó si compte amb la aleta.

Tambe hi ha freestilers del 50... les maniobre mes espectaculars les he vist alli. Inclus algún forwd amb aigua plana.(amb la petita ona que es fa al mitg)

Perdoneu la parrafada, pero crec que leucate (tot i ser pla, amb tramontana) es un paradis i molt aprop, a mes conserva l'aire del esperit windsurfero dels 90.

En fi, a veure si puc venir.

Querer es poder Dani, vigua que ja compto amb tu.

Quina enveja, tinc unes ganes de pujar a Leucate, pero tinc cap de setmana amb la familia.....
Disfruteu...

A veure sembla que avui a lo millor entra a barna per 8.5..

enrik dijo:
alextxell dijo:
Ok ja conec la zona, a quina hora teniu pensat pujar? Per localitzar-vos sé que l'Alex te una WV vermella, no? Jo porto una trafic de color cava.

Gas

Si vw vermella una t-4 amb sostre, nomes falta decidir el puesto

alextxell dijo:
enrik dijo:
alextxell dijo:
Ok ja conec la zona, a quina hora teniu pensat pujar? Per localitzar-vos sé que l'Alex te una WV vermella, no? Jo porto una trafic de color cava.

Gas

Si vw vermella una t-4 amb sostre, nomes falta decidir el puesto

No ha dit el Not a le Goulet?

Gas

jo dic que el lloc tipic es le goulet... pero no puc venir ni de conya...

Sort!

PD avui super jornada formulera!!! amb 9-13 nusots de merda!

[/quote]

Si vw vermella una t-4 amb sostre, nomes falta decidir el puesto[/quote]

No ha dit el Not a le Goulet?

Gas[/quote]

ok, jo procurare estar dora sobre les 10 mes o menys

[rambo] Enrik [disparo]

no puuuuuuc! tinc dinar i sopar!

Disfruteu!!

Volver