Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Enrike dijo:Gracias por el escelente report enrik.
Estos dias son bueno para subir nivel y sobretodo para practicar el waterstart
En cuanto lo tengas a por material pequeño!!!!
ekualo dijo:molt bo el reportatge! la llastima de l'spot de LE GOULET es que per anar-hi s'ha de pasar per un cami sense asfaltar i ple de pedres, oi? esque l'ultim cop que i vaig nar-hi u vaig pasar malament amb el cotxe
aviam si aqeut disbte s'hi torna a presentar la tramuntana![]()
ekualo dijo:de totes maneres, a mi m'agrada mes navegar als alemans, malgrat hi hagi moltes caravanes...pero enu...es la questio es navegar
Que cabrón, deixala correr diu... les motos tenen algo molt necessari que es la palanca de frenar, aixó al windsurf no es podria inventar????? es que els del wind estan lokos o ke????not dijo:no home no enrik!! la taula deixa-la correr!!!![]()
A veure com acaba el tema goulet a l'hivern ja es veia que fairen alguna cosa..., es una llastima si es perd el caire salvatge...
De tota manera si le goulet perd l'encant, es pot anar mes avall a Les Pecheurs o fins i tot a la Mine.
enrik dijo:Que cabrón, deixala correr diu... les motos tenen algo molt necessari que es la palanca de frenar, aixó al windsurf no es podria inventar????? es que els del wind estan lokos o ke????not dijo:no home no enrik!! la taula deixa-la correr!!!![]()
A veure com acaba el tema goulet a l'hivern ja es veia que fairen alguna cosa..., es una llastima si es perd el caire salvatge...
De tota manera si le goulet perd l'encant, es pot anar mes avall a Les Pecheurs o fins i tot a la Mine.![]()
Gas
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.