pinta sud dsde divendres fins diumenge

Hey!! Feu algunes fotos, per als que encara estem verds sens faci la boca aigua... [risas]

je je a les 5 del mati cap a leucate, estas pitjor que jo!

ja fareu report, que hem consta que s'ha triumfat a leucate!! ( a part de la caravana clar)

Enrik, al final vem anar a Le Franqui. Primer vem parar a Leucate a comprar un parell de coses i ens van dir que a Le Franqui estaria mes fort aixins que vem decidir d'anar cap alla. Quan puguis pasem per mp el teu telef. aixins la propera vegada et puc avisar.

Per cert a Le Franqui tot el dia amb 4.5 i 80 i pico, al final estab per 3.7 i 70. Si hagues tingut 77 per exemple hagues sigut la taula perfecte per tot el dia.

al final va entrar mes del que deia la previ. Ostres fa ... desde la tramuntana del octubre passat que no monto 4mts [bonk]

M'alegro que triumfessiu!

Que tal la franki per aparcar aquesta epoca?? y de kiters?

Perdoneu que vaig anar a Tenerife i no estava connectat!

Gracias por el escelente report enrik.

Estos dias son bueno para subir nivel y sobretodo para practicar el waterstart

En cuanto lo tengas a por material pequeño!!!!

Enrike dijo:
Gracias por el escelente report enrik.

Estos dias son bueno para subir nivel y sobretodo para practicar el waterstart

En cuanto lo tengas a por material pequeño!!!!

El spot es genial para aprender lo que sea... con viento todo parece más fácil, el water lo tengo medio controlado, me subo a la tabla sin problemas con la potencia del viento en la vela, pero necesito tocar minimamente al suelo para colocar y sacar la vela del agua, sino me cuesta mucho conseguir poner la vela en buena posición.
Lo que aun no sé como hacer es que la tabla no corra cuando hay tanto viento jejeje

Gas

molt bo el reportatge! la llastima de l'spot de LE GOULET es que per anar-hi s'ha de pasar per un cami sense asfaltar i ple de pedres, oi? esque l'ultim cop que i vaig nar-hi u vaig pasar malament amb el cotxe

aviam si aqeut disbte s'hi torna a presentar la tramuntana ;)

ekualo dijo:
molt bo el reportatge! la llastima de l'spot de LE GOULET es que per anar-hi s'ha de pasar per un cami sense asfaltar i ple de pedres, oi? esque l'ultim cop que i vaig nar-hi u vaig pasar malament amb el cotxe

aviam si aqeut disbte s'hi torna a presentar la tramuntana ;)

Bueno ara han fet un àrea per acampar autocaravanes y un aparcament on deixar el cotxe sense problemes. Ja no tindràs problemes amb les pedres, encara que per mi era més problemantic passar per sorra de platja que no per les pedres.

Gas

de totes maneres, a mi m'agrada mes navegar als alemans, malgrat hi hagi moltes caravanes...pero enu...es la questio es navegar

ekualo dijo:
de totes maneres, a mi m'agrada mes navegar als alemans, malgrat hi hagi moltes caravanes...pero enu...es la questio es navegar

Si amb els alemans et refereixes a l'acampada lliure que hi havia fins a ran d'aigua el tema es que estan en obres per tota aquella zona i a més la policia et fot fora de ran d'aigua, no sé si ho estan acondisionant o s'ho estan carregant per prohibir l'acampada.

Gas

desconeixia aquet problema! axi doncs si disbte hi vaig anire a le goulet o a barcares

no home no enrik!! la taula deixa-la correr!!! [smilie=gaydude.gif]

A veure com acaba el tema goulet a l'hivern ja es veia que fairen alguna cosa..., es una llastima si es perd el caire salvatge...

De tota manera si le goulet perd l'encant, es pot anar mes avall a Les Pecheurs o fins i tot a la Mine.

not dijo:

A veure com acaba el tema goulet a l'hivern ja es veia que fairen alguna cosa..., es una llastima si es perd el caire salvatge...

De tota manera si le goulet perd l'encant, es pot anar mes avall a Les Pecheurs o fins i tot a la Mine.
Que cabrón, deixala correr diu... les motos tenen algo molt necessari que es la palanca de frenar, aixó al windsurf no es podria inventar????? es que els del wind estan lokos o ke???? [bonk]

Gas

peu a baix smpre! ;)

jo a part del windsurf, tinc aficio al motor, basicament als rallys, i sempre nem peu a baix!

gas

enrik dijo:
not dijo:

Que cabrón, deixala correr diu... les motos tenen algo molt necessari que es la palanca de frenar, aixó al windsurf no es podria inventar????? es que els del wind estan lokos o ke???? [bonk]

Gas

Bajar de litros es la solución, ese día con una tabla de uno 85L hubieras ido seguramente perfecto.

Ya veras, en cuanto domines el water prueba una tabla pequeña, para empezar 100L - 105L estaría bien, veras que entras en una nueva dimensión.

Volver