Platges per iniciar-se

Rubioli

Nuevo usuario
Hola a tothom,

Fa temps vaig iniciar-me amb el windsurf i ara fa molt temps que no el practico.

Amb uns amics hem decidit treure la pols de la taula i tornar a navegar. Com que n'he perdut una mica la pràctica m'agradaria tornar a començar a una platja hi hagi normalment bones condicions per iniciar-se. Els cursos que havia fet els havia fet a les platges de Tarragona.
Quines platges amb recomenarieu per començar de nou? amb bon accès i on no hgi hagi vents d'aquests raros i això.

Som d'aprop de barcelona, però tampoc ens fa res desplaçar-nos cap a tarragona o cap al nord un altre cop.

Moltes gràcies a tots

Bona tarde
Jo tambe m`he iniciat fa poquet y he fet alguns cursos de iniciacio a badalona, si algun dia vols venir per aqui quedem aixi ja no faig el gamarus jo sol. ji jij jijji
He fet wind a varies platges, y a badalona jo no veig que sigui un mal spot.

On més bufa el garbí, que és el que s'imposarà en els propers mesos, és, de sud a nord, Badalona, Malgrat, Palamos, Sant Pere. En aquestes plages bufa més que a la resta; si és fluix, hi ha més probabilitat de navegar, si és fort, per vosaltres pot ser massa fort, millor que aneu a una altre platja (Barcelona, Castelldefels -al tanto amb la trencant-.....)

Si bufa tramontana, per un nivell principiant-iniciat, Sant Pere. Si es fluixa o moderada, si es forta ni acostar-se, només a mirar.

Si bufa mestral, trabucador al delta. Idem que la tramontana pel que fa a la intensitat (potser pots arriscar més perquè és sense dubte l'espot més segur).

Això en resum molt resumit. Si especifiqueu el que busqueu podem donar més pistes.

Perfecte aquest resum resumit.

Era per saber una mica on podia anar a nevagar un principiant, on més o menys hi hagi gent també nevagant.

Perquè per exemple, fa molt temps vaig anar a platja d'aro i feines vaig tenir a tornar a la platja per l'efecte del vent amb els blocs de pisos que hi ha a tocar de la platja. Bàsicament per no tornar a anar a una platja on pugui tenir més problemes que no pas disfrutar.

Gràcies per la informació

Volver